Wat denken jullie,zal dat lukken of niet? Of wordt dat prut? Heb er nu eentje in de koelkast staan in een 24 cm. Heb ze morgenmiddag nodig
Denk wel dat dat moet kunnen, alleen zal die taart wel lager zijn dan die andere.. En je moet ff kijken of je dan genoeg bodem hebt om hem helemaal goed te vullen..
Ja die bodem,baart me 'n beetje zorgen. Dit is zo'n pak van het AH-merk maar op het pak staat 22 of 24 cm.vandaar (had normaal Oetker maar deze leek me ook wel 's lekker en scheelt toch weer wat in de knip Voor de bodem kan je ook bastognekoeken gebruiken toch?
Dat zou ook nog een mogelijkheid zijn, heb alleen maar 1 taartbord Dus moet hem wel heelhuids op het taartbord zien te krijgen.
Is de taart in de koelkast al genoeg opgestijfd om de rand van de springvorm te kunnen verwijderen? Dan zou je de 2e taart met de rand op het taartbord kunnen maken en die in zijn geheel in de koelkast zetten.
Anders even je taart in de vriezer tot hij een beetje bevroren is werkt erg goed Ik maak mijn taarten altijd in flexibele vormen dan even een uurtje in de vriezer en dan kun je ze er zo uit halen. (met 2 borden) AH kwarktaart vinden wij veel lekkerder dan die van dr oetker! Is een veel echtere aardbeien smaak en nog goedkoper ook
idd zou hem ff in de vriezer doen. had ik dat vorige keer maar gedaan. was iets te enthousiast en haalde hem te vroeg " uit" de vorm resultaat.. overal drap.. wel lekker maar niet zo handig
die van dr oetker doe ik altijd in een 28, maar van de appie weet ik niet (wist niet eens dat ze die hadden) Morgen idd de andere taart overhevelen naar de grote vorm en in de kleine vorm de kwarktaart maken. als je in de buurt zou wonen had je mogen lenen, heb alle maten en ddan minstens 2 overal van......