Misch. een rare vraag, maar hoe lossen jullie dit op?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door annetske, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hoi,

Ik heb misch een vreemde vraag ;)

Ik heb mijn zoon vanaf gisteren geen luier meer om in huis, zo mee gestopt en afgedaan. Na 1 ongelukje gaat het prima en geeft keurig aan als hij moet plassen e.d. dus het begin is er en ga dit zo doorzetten.

Maar hij heeft een romper met lange mouwen aan onder zijn kleren en nu hij op het potje plast zit dat ding in de weg en heb hem onderbroekjes aangedaan. Maar ik vind alleen een truitje aan te koud dus wil er iets met lange mouwen onder hebben. Hemdjes hebben spagettibandjes vind ik te koud nu ;) Hoe doen jullie dit? Truitje er onder? of wat anders? want dan kan de romper alleen 's nachts nog aan en overdag onderbroek en iets met lange mouwen er boven. Ik kan niet echt hemdjes met langere mouwen vinden dus ik zoek echt ff naar de gouden tip ;) :) hebben jullie wel hemdjes aan gedaan bij de kinderen of wat anders?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.848
    4.220
    113
    gewoon een hempje hierzo. Vind het niet te koud. In huis staat de kachel aan en buiten gaat er een jas overheen.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    HIer ook gewoon een hemd, en als het koud is doe ik een thirts met korte mouwen onder zn vest, trui ofzo

In bed niet, want dan ligt hij onder een deken en een pyama met hemd aan, warm zat

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik heb normaal ook gewoon hemd met boxer. maar wat je kan doen is eventueel gewoon extra een longsleeve shirt. zoals die vna de hema. van 4 euro of zo.

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik vind de truitjes zo dun, en mijn zoon is een koudkleum haha. Maar in huis kan een hemd wel idd. Zal eens om mij heen kijken, longsleeve is ook een idee om er onder te doen nu.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm je hebt van die thermohemdjes ook voor kids :)

maar inderdaad.. hier gewoon onderbroek/hemdje of evt. tshirt met lange mouwen.. eigenlijk afhankelijk van wat ze verder aan heeft.
    hier paar dikke gebreide truien zonder mouwen.. daar krijgt ze een tshirt met lange mouwen onder maar dan niet nog een hemd extra

hier ook fan van de hema shirtjes met lange mouwen.
    van de hema basics lijn zegmaar..
    HEMA - baby - jongenskleding - 2-pak t-shirt

Deel Deze Pagina