waar schaam jij je voor?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 14 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

:D

ok zoals titel al zegt... waar schaam jij je voor, wat zou je niet zomaar aan iemand vertellen wat je doet. bv duimen, niet zonder knuffel kunne slapen enz enz

zit nu zelf heel hard te bedenken waar ik me voor schaam.....:p

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok heb er al 1: ik schaam me voor het feit dat ik soms met iemand afspreek en dan op het moment geen zin heb en dan afbel met een smoes. later voel ik me dan wel weer lullig soms

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb eigenlijk niet waar ik me voor schaam...tenminste ik kan even niks bedenken

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb er nog 1: zit veel te veel hier op zp vind ik zelf... waardoor ik weleens een huishoudelijk karwei voor me uitschuif... maar aan de andere kant ik doe het dan wel alleen later als gepland

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

best moeilijk idd. zit ook allemaal te denken.

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik slaap ook met een knuffel genaamd schaap:D en daar schaam ik me totaal niet voor. Toen ik in het ziekenhuis lag had ik hem zelfs mee en de mensen keken echt raar naar me. Achja ik sliep wel lekker :D

7. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    heb ook een knuffel....;)

8. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe

Autsch, hier nog zo iemand. Als ik een dag niet even gekeken heb op zijn minst. Dan ben ik een beetje van de leg:$:D

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    tshirt onder mijn kussen wand snachts als ik wakker word moet ik die half op mijn hoofd hebben

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik moet dus ook altijd iest op mn hoof hebben om in slaap te vallen. stom he? :)

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Euh, ik schaam me er niet voor maar soms als ik niet in slaap kan komen duim ik...

12. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

heerlijk om te lezen dat mensen ook nog een knuffel hebben. hahahaa laat ik aan mijn vriend lezen. Ben dus niet de enige. Maar ik schaam me er niet voor. Ik heb nog steeds het olifantje dat ik 24 jaar geleden ook had. Toen stond hij nog met vacht en al in mijn ledikantje. Nu kan je er doorheen kijken. En het komt ook regelmatig voor dat ik wakker wordt met de duim in mijn mond. hahahahaha.

Ik zit soms ook wel eens zo met mijn zoontje op de bank. Jut en jul. Mijn zoontje met zijn speentje en ik met mijn duim. Lekker tv te kijken. En dan moet je het gezicht van mijn vriend zien. hihihihihi..

oja en mijn olifantje heet sietie. Hoe ik erop ben gekomen, geen idee.

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    -afbellen met een smoes; check
    -huishouden voor me uit schuiven; check
    -slapen met knuffel; check

:D

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb een "knuffelkussen" Daar slaap ik altijd tegen aan. Maar ik schaam me er niet echt voor. Het is een gewoonte die ik uit mijn vorige zwangerschap heb meegenomen.

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik heb vroeger altijd geduimt..
    En als ik heeeel moe ben duim ik nog weleens whahahaha..

16. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ja, het huishouden vooruit schuiven! komt manlief thuis van een drukke werkdag, vraagt ie: hoe was je dag? wat heb je allemaal gedaan? uhh... niks...:)

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja erg he?:)

18. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ja, dan schaam ik me echt kapot! haha.. ik zeg dan maar wat ik heel druk bezig ben geweest met de kleine... wandelen..spelen..knuffelen! ;)

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha ik ook. boodschappen. stofzuigen enz. terwijl als ik me even flink kwaad maak is het hele huishouden hier met 2 uurtjes gebeurt. maar omdat ik eeuwig ana het treuzelen ben met zp, tv, hyves etc loop ik s'avonds nog te renne.en dan zegt ie weleens; ga es even zitten. dan denk ik je moest eens weten hahaha:p

20. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    hahah.. ja!! zo herkenbaar! en dan inderdaad juist aan de slag gaan als hij thuis is! haha... Alsof je dan de héle dag druk bent!
    ja, ff snel overal een lap overheen, en het is klaar! maar het is ook zo'n ondankbaar werk...! pff..! haha
    ga inderdaad liever hyven, zp, etc!

Deel Deze Pagina