ok zoals titel al zegt... waar schaam jij je voor, wat zou je niet zomaar aan iemand vertellen wat je doet. bv duimen, niet zonder knuffel kunne slapen enz enz zit nu zelf heel hard te bedenken waar ik me voor schaam.....
ok heb er al 1: ik schaam me voor het feit dat ik soms met iemand afspreek en dan op het moment geen zin heb en dan afbel met een smoes. later voel ik me dan wel weer lullig soms
heb er nog 1: zit veel te veel hier op zp vind ik zelf... waardoor ik weleens een huishoudelijk karwei voor me uitschuif... maar aan de andere kant ik doe het dan wel alleen later als gepland
ik slaap ook met een knuffel genaamd schaap en daar schaam ik me totaal niet voor. Toen ik in het ziekenhuis lag had ik hem zelfs mee en de mensen keken echt raar naar me. Achja ik sliep wel lekker
Autsch, hier nog zo iemand. Als ik een dag niet even gekeken heb op zijn minst. Dan ben ik een beetje van de leg
heerlijk om te lezen dat mensen ook nog een knuffel hebben. hahahaa laat ik aan mijn vriend lezen. Ben dus niet de enige. Maar ik schaam me er niet voor. Ik heb nog steeds het olifantje dat ik 24 jaar geleden ook had. Toen stond hij nog met vacht en al in mijn ledikantje. Nu kan je er doorheen kijken. En het komt ook regelmatig voor dat ik wakker wordt met de duim in mijn mond. hahahahaha. Ik zit soms ook wel eens zo met mijn zoontje op de bank. Jut en jul. Mijn zoontje met zijn speentje en ik met mijn duim. Lekker tv te kijken. En dan moet je het gezicht van mijn vriend zien. hihihihihi.. oja en mijn olifantje heet sietie. Hoe ik erop ben gekomen, geen idee.
Ik heb een "knuffelkussen" Daar slaap ik altijd tegen aan. Maar ik schaam me er niet echt voor. Het is een gewoonte die ik uit mijn vorige zwangerschap heb meegenomen.
ja, het huishouden vooruit schuiven! komt manlief thuis van een drukke werkdag, vraagt ie: hoe was je dag? wat heb je allemaal gedaan? uhh... niks...
ja, dan schaam ik me echt kapot! haha.. ik zeg dan maar wat ik heel druk bezig ben geweest met de kleine... wandelen..spelen..knuffelen!
hahaha ik ook. boodschappen. stofzuigen enz. terwijl als ik me even flink kwaad maak is het hele huishouden hier met 2 uurtjes gebeurt. maar omdat ik eeuwig ana het treuzelen ben met zp, tv, hyves etc loop ik s'avonds nog te renne.en dan zegt ie weleens; ga es even zitten. dan denk ik je moest eens weten hahaha
hahah.. ja!! zo herkenbaar! en dan inderdaad juist aan de slag gaan als hij thuis is! haha... Alsof je dan de héle dag druk bent! ja, ff snel overal een lap overheen, en het is klaar! maar het is ook zo'n ondankbaar werk...! pff..! haha ga inderdaad liever hyven, zp, etc!