Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier dus weet niet goed of ik hier goed zit. Ik zit namelijk met een vraag.. In november zijn we gestopt met de pil. Daarna heb ik een cylcus gehad van 71 dagen en ben ik uiteindelijk 12 februari ongesteld geworden. Toen heb ik 25 februari een positieve ovulatietest gehad en ik dacht dus dat afgelopen dinsdag 12 maart mijn NOD zou zijn ongeveer. (14 dagen) Nu ben ik dus momenteel nog steeds niet ongesteld. Heb gisteren een test gedaan(dag na NOD), die was negatief. Nu vanmorgen weer een test, opnieuw negatief. Ik geloof dus niet meer dat ik zwanger ben, maar ik vroeg me af hoe lang zo'n luteale fase dan zou kunnen duren? Zit nu dus aan Heb enorm veel krampjes onder in mijn buik, terwijl ik dat normaal nooit heb voordat ik ongesteld moet worden. Ik voel het namelijk nooit aan komen. Ook heb ik sinds vandaag een drukkend gevoel in mijn vagina. Alsof ze er een vuist uit proberen te duwen bijvoorbeeld. (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen) Kunnen jullie me misschien raad geven? Hebben jullie hier misschien ervaringen mee? Liefs!
Ik geloof dat een luteale fase tot 18 dagen kan duren. Maar dit verschilt per persoon en per keer. Nog even wachten dus en anders opnieuw testen. Ik duim voor je