Ik heb vanaf gisteren erg pijn in buik aan de hele linker kant, en vannacht kon ik ook niet slapen op me linker zij. Iemand ervaring? Ben nu 20 weken zwanger. Bedankt groetjes
Ik heb het ook gehad, maar dan aan de rechterkant van mijn buik. Ik heb er echt weken last van gehad, de ene dag meer dan de andere. Bij mij bleek het van mijn buikspieren te komen. De warme douchestraal erop hielp tijdelijk. Daarna heb ik een ondersteunende buikband geleend van een vriendin en binnen 2 uur was het over. Mijn verloskundig zei dat het vaak voorkomt rond de 20 weken omdat je baarmoeder dan kantelt. Ik zou ze sowieso gewoon even bellen. Succes! Groetjes, Ellen
Ik heb het ook wel gehad... bij mij was het bandenpijn.. voelt als een soort steken.. kan zowel links als rechts zitten. ... Even vragen aan je vk.
ik heb het ook, niet continue en het kan spontaan opkomen en het verdwijnt ook weer vanzelf bij mij, het voelt dan aan als een verkrampte spier. Erg vervelend maar moet dinsdag naar de vk dus dan zal ik er eens even na vragen.
Ik ben nu 22 weken en ik heb gemerkt dat de afgelopen 2 weken de baby een groeispurt heeft gemaakt waardoor mijn buik erg gevoellig was en ik vaak buikpijn heb gehad. Ik denk dat je je er geen zorgen om moet maken en doe je dit toch zou ik gewoon even de verloskundige bellen.
ik ben nu 24 weken en heb al 2 dagen last van de rechterkant +rug had geen blaasontsteking of iets met mn nieren maar heb helaas al last van weeen./ voorweeen. godzijdank niet de hele dag door maar moet het wel in de gaten houden.... zoals je ziet heb je veel verschillende ervaringen op een forum hierover het beste is om je vk te raadplegen
Ik had gisteren ook giga pijn links. Dit zijn mijn darmen geweest... Duurde twee uur ofzo, kon er niet van zitten en ook haast niet staan! Je kunt altijd even de vk bellen voor de zekerheid en je eigen gemoedsrust.
Bedankt voor jullie reacties! Blij te lezen dat het niks ernstig kan zijn, morgen terug voor controle in het ziekenhuis en dan vraag ik er naar. Nogmaals bedankt. Groetjes