32 weken zwanger baby bijna niet voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shirleytje26, 21 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben 32 zwanger en vandaag de baby maar 1 keer gevoeld dus ik heb de dopler erbij gepakt en hardje klopte goed en inneens was daar beweging
    Vraag me nu af moet ik de vk dan nog bellen of nog een dagje aankijken

2. sweetydaantjuh

sweetydaantjuh Actief lid

2 jan 2012
    175
    0
    0
    NULL
    Zwolle

Ik zou het nog een dagje aankijken...
    Maar als je je echt erg onzeker voelt, toch bellen hoor!!

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Doen wat je gevoel je ingeeft.

4. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden eel erg bedankt voor de snelle reacties ik ga het denk ik nog een dagje aankijken aangezien het nu weer druk is in mijn buik

5. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Had ik vorige week dus ook ! Nu weer terug erg druk
    Heel de Week een slecht gevoel gehad en steeds als ik wilde bellen voelde ik weer een kleine beweging. Nu 33 weken en zeer actief !!!

Fijn dat je een apparaatje hebt voor de hartslag. Had ik eigenlijk ook moeten hebben. Nu vind ik het de moeite niet meer.

Volgende zwangerschap schaf ik die zeker aan.

Volgens mij hebben de baby's af en toe een paar dagen een mega lange slaap ! En mijn placenta ligt aan de voorkant en de gyn zei dat ik daarom minder Zou voelen.

Doe wat je hart je ingeeft en als je angst heb lekker bellen. Ze zijn wel wat gewent hoor !

Fijne avond

6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Mijn vk heeft me op het hart gedrukt dat wanneer ik straks een dag minder beweging voel en ik twijfel en ik zou met de doppler luisteren en ik hoor een hartje dat het dan niet per definitie goed is, maar dat ik wel moest bellen.

Gelukkig voelde je jullie kindje vanavond weer. Als je twijfelt zou ik altijd bellen, beter teveel dan te weinig.

7. Jeanine16

Jeanine16 Lid

20 jul 2012
    19
    0
    0
    NULL
    Slochteren
    Same story hier, ik ben 33 week en 3 dagen. Heel soms voel ik ook even een draai of een zacht schopje. De bewegingen worden rond deze tijd heel anders. Heeft de gun mij verteld. Het kan niet veel kwaat maar als je twijfelt echt bellen vinden ze niet erg en jij bent weer gerust gesteld ;)

Greetz

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bij twijfel altijd bellen...

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Een hartslag zegt inderdaad niet dat het goed is, in het ziekenhuis moet je minstens een half uur aan de CTG en dan bekijken ze of er genoeg afwisseling in de hartslag zit. Mij is op 't hart gedrukt bij 5 schopjes op een dag de afdeling te bellen en vanaf 6 bewegingen op een dag is het goed.

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Onze vk heeft ook gezegd: Bij minder beweging: Altijd even bellen! Ze kunnen beter een keer te vaak dan een keer te weinig controleren.

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Pas op voor valse veiligheid door de doppler!

Je zal niet de eerste zijn die onterecht denkt dat alles goed is, en te laat komt.

Maar goed om te lezen dat je weer genoeg beweging voelt.

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hey meis, toevallig heb ik t van de week ook gehad.
    Hij was normaal altijd heel druk en bewegelijk, maar ligt al een week of 3 nu met zn koppie in mn bekken waardoor ik hem zowieso al minder hard voel bewegen en af en toe een dagje niet. Vrijdag was t de 2e dag achter elkaar dat ik hem niet voelde en had ook ongikrampen, dus toch de vk maar even gebeld. Moest gelijk komen, hartje was goed, maar werd toch doorverwezen naar t zh, omdat t bij de vk maar een momentopname is. In het zh een uur aan de ctg gelegen en gelukkig zag zn hartje er goed uit en ook begon hij gelukkig weer druk te bewegen. Ook nog een echo gehad en daarop was wel te zien dat ik een ruime hoeveelheid vruchtwater heb. Moet nu dinsdag weer een OGTT laten doen om te kijken of ik geen zwangerschapsdiabetes heb ontwikkeld.
    Er is mij op t hart gedrukt om altijd te bellen als ik hem minder voel, ze hebben liever dat je teveel komt als te weinig!

Hoe doet je beeb t nu? Als je nog twijfelt, gewoon bellen dus hoor!

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ben nu 35 weken zwanger en heb afgelopen week ook een aantal dgn gehad dat ik haar minder voel bewegen terwijl ze normaal echt heel druk is.Nu merk ik ook dat er een bepaald ritme in zit.Overdag is ze relatief rustig maar 's avonds beweegt mijn buik alle kanten op.Ik maak me er verder geen zorgen over en komende dinsdag moet ik naar de VK en zal dan eens informeren wat normaal en niet normaal is.Maar bij twijfel altijd naar je eigen gevoel luisteren en dan bellen.

14. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Hier ook niet veel beweging. Vrijdag heb ik daardoor aan de CTG gelegen en een echo gehad. Nu blijkt onze baby in stuit en met zijn rug tegen mijn buik aan te liggen. Alle schopjes en stompjes komen dus tegen mijn rug aan waardoor ik maar bitter weinig voel. Evengoed is me op het hart gedrukt gelijk te bellen als ik twijfel. Let dus inderdaad goed op je gevoel!

Deel Deze Pagina