Dag dames, Lig op dit moment in bed en heb me nog nooit in m'n leven zo verrot gevoeld. Heb nog nooit keelontsteking gehad, maar denk dat ik dat nu heb. Beetje verhoging, gelukkig geen koorts, al voelt het wel zo. Net flauwgevallen, wordt echt helemaal gek! Wat zouden jullie doen, nu HAP bellen of morgen gewoon eigen HA?
Hallo, Je geeft aan dat je je duidelijk niet goed voelt en zorgen maakt. Als je je zorgen maakt kan je toch ook altijd de verloskundige bellen?. Ik heb dat savonds ook wel gedaan. Ze kunnen eventueel bij je thuis komen als je dat prettig vind. groetjes
Als je bent flauw gevallen zou ik zeker even de hap of de vk bellen. Dat is niet normaal bij een keelontsteking!
Ik had niet de hap gebeld (volgende dag evt huisarts, maar waarschijnlijk ook niet). Maar weet dan ook dat als ik flauw val mijn bloeddruk enorm laag is en ik iets zoutigs moet eten bijv of dat ik te snel opgestaan ben ed. Maar heb je verder geen klachten dan? Alleen flauwvallen en koortsig gevoel, maar dus geen verhoging? Wel keelpijn ed neem ik aan aangezien je aan een keelontsteking denkt? Nou, hoop in ieder geval dat je je nu een beetje ok voelt en snel opknapt.
Ga zo naar de huisarts. Bedankt voor jullie advies. Heb vk nog niet gebeld omdat ik niet denk dat zij nu iets voor mij kan betekenen. Flauwvallen gebeurt me eigenlijk nooit, dus daar maak ik me wel een beetje druk om. Ook omdat ik net van tevoren had gegeten. Maar ja, assistente was heel lief, kan over een half uur al terecht!
En hoe is het nu met jou? Tips van mijn huisarts als je keel zeer doet: heel vaak gorgelen met water en zout, het liefst zeezout. Het werkt heel goed, het verzacht de pijn en ontsmet.