Ok, ik zit me enorm op te vreten hier dus wil dit aan jullie voorleggen Ik zit nog maar in de 1e ronde en weet daardoor mijn cyclus niet. Ik had een spiraal dus van het 'ontpillen' is geen sprake. Ik ben al een keer ongesteld geweest, 2 dagen na verwijderen van spiraal. Inmiddels zit ik op dag 36 van mijn cyclus en ben ik 4 testen verder De laatste heb afgelopen zondag gedaan, toen was ik het zat en de afgelopen 2 dagen waren dan ook niet moeilijk om door te komen want ik was er van overtuigd dat ik NIET zwanger en de ieder moment wel zouden komen. NIET DUS Nu heb ik me voorgenomen pas morgen te testten.....maar ineens vind ik het zoooooooooo moeilijk om het vol te houden Ik heb gisteren 2 testen besteld bij matcare, die moeten vanmiddag binnenkomen..... Zal ik dan testen of toch wachten tot morgen en dan met ochtendurine testen? HELLUP!
Wow, ja ik zou ook helemaal niet goed worden nee van dat wachten. Maar met de 1e ronde bedoel je precies? De eerste maand zonder?
Nou als ik van mezelf uit zou gaan had ik gisteren al getest dus van mij moet je geen advies verwachten, maar ochtendurine is wat geconcentreerder dus wacht maar tot morgen. Goh heb ik toch nog advies gegeven, zou ik ook zelf eens op moeten volgen
haha bedankt! @Joow, ja de eerste maand klussen zonder voorbehoedsmiddel Ben nu in overleg met manlief haha, via sms.........