de eerste 2 zwangerschappen weinig tot geen last van kwaaltjes bij mijn zoontje alleen de laatste 3 maand last gehad bij me dochter alleen de laatste dag deze zwangerschap al vanaf dag 1 pufff ik had een zwaaar gevoel in de buik net of de 20 stenen in lagen wij dachten da het een griepje was want elke dag misselijk opvliegers ene mom niks an de hand andere mom huilen en dan weer boos als mijn kerel zijn thee nie op dronk had die bonje in huis hij neemt het gelukkig maar met een korreltje zout en gooit het al heel lang op de zwangerschap lol en de dag dat we de test deden deed ik puur omdat ik heel negatief over alles was dat ik nie deugde en dat ik alles verkeerd deed en dat niemand van mij hield whaaaa waar kwam dat weg en toen kwamen we de achter dat het dus de zwangerschap was want die pijnlijke borsten had ik al lange tijd ook al mee naar de dokter geweest omdat de klieren in me borsten ontiegelijk pijn deden kon mijn armen nie meer optillen maar da was de oorzaak 2 kleiren tegene lkaar die elkaar plaagde naja alemaal oorzaak zwangerschap hihihihi echt zielug voor de 4 kids en de kerel soms denk ik wel eens dat ik de boze stiefmoeder ben lol achja komt allemaal goed over 8 maand lol