Kan het zo zijn? zo onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jolavis, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolavis

jolavis Lid

15 mei 2012
    6
    0
    0
    administratief
    apeldoorn
    Hallo allemaal,

Heb jullie advies nodig.......

Ben op 14-8 voor de laatste keer ongesteld geweest. Mijn periode verschilt van 26 tot 28 dagen...

Nu zitten we inmiddels op de 30 dagen. Gisteren een test gedaan helaas negatief.

Normaal heb ik geen klachten als ik ongesteld moet worden, alleen rugpijn. Nu heb ik geen rugpijn maar wel last van misselijkhied, "buikpijn" (op het moment dat je er op drukt), hoofdpijn en last van de borsten.

Ik vind het zeer frustrerend dat de test negatief aan geeft. 1.5 week geleden hebben wij na 2 jaar proberen zwanger te worden het eerste gesprek gehad met de fertaliteitsarts. Zou toch gek zijn als ik nu zwanger blijk te zijn.

Ben zo onzeker wat kan het wezen waardoor ik nog steeds niet ongesteld ben of dat de test negatief aan geeft.........

Wanneer zullen jullie een nieuwe test doen? zat zelf te denken aan zaterdag maar dat vind ik nog zo ver weg....

Wat is jullie mening hierover?

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Tja lastig...ik zou toch morgenochtend nog een testje wagen. Het kan ook dat je eisprong net iets later is geweest. Ik kon meestal nooit zo lang wachten met testen.

3. jolavis

jolavis Lid

15 mei 2012
    6
    0
    0
    administratief
    apeldoorn
    Ik kan eigenlijk ook niet zo lang wachten... maar ja wil ook niet iedere dag weer gaan testen en weer teleurgesteld zijn als hij weer negatief is....

4. mei2014mama

mei2014mama Actief lid

11 sep 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei.. lastig! Als je echt twijfelt zou ik pas weer testen op de dag dat het kan/mag. Anders maak je jezelf alleen maar gek. Als je te vroeg test is het sowieso negatief, omdat je lijf even de tijd nodig heeft om genoeg HCG aan te maken, beter te laat dan te vroeg testen wat dat betreft.
    En wat de symptomen betreft.. Ik kan alleen vertellen hoe het bij mij ging. Ik had al ruim een week voor m'n NOD gevoelige borsten, iets wat ik normaal nooit heb. Maar ik was ook bang dat dit alleen schijn was: als je zwanger wilt worden kan het gebeuren dat je symptomen gaat voelen die duiden op zwangerschap zonder dag je zwanger bent!
    Hoe lastig het ook is.. je kan het beste doen alsof er niks aan de hand is en gewoon doen wat je altijd doet tot de dag dat je zeker weet: 'als ik nu niet positief test ben ik gewoon niet zwanger, geen twijfels over mogelijk'

Succes!!

5. jolavis

jolavis Lid

15 mei 2012
    6
    0
    0
    administratief
    apeldoorn
    @mei2014mama

Heb getest op de 29e dag. (dus al 2 dagen over tijd).
    Ben inderdaad bang dat mijn lichaam me voor de zoveelste keer voor de gek houdt.

Denk ook iedere keer als ik nu test geeft hij negatief dan ben ik niet zwanger helaas. Maar nu duurt het allemaal wel heel lang (normaal na het testen gelijk ongesteld....)

6. mei2014mama

mei2014mama Actief lid

11 sep 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan inderdaad zo verwarrend zijn! En juist door die stress kan je ongesteldheid op zich laten wachten .. Je voelt je gewoon zo hulpeloos dat je niet even naar binnen kan kijken om te zien hoe en wat!

7. AnnieF

AnnieF Actief lid

7 sep 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend zeg....snap je onzekerheid, zeker als het nog niet eerder voorgekomen is dat je zolang moest wachten op je menstruatie!
    Ik duim voor je meid!!
    Enne...ik zou er morgen lekker een testje tegenaan gooien hoor, als je nog steeds niet ongi bent!

8. jolavis

jolavis Lid

15 mei 2012
    6
    0
    0
    administratief
    apeldoorn
    Iedereen bedankt voor de berichten. Ik heb zaterdag morgen weer getest.... Helaas negatief. Vanmorgen ongesteld geworden.

Nou we gaan weer verder. Op naar de volgende ronde.....

Deel Deze Pagina