Hallo dames... even een vraagje Ben 35 wkn en heb denk ik sinds een week of 2 urine verlies....niet veel...af en toe een druppel, maar wel genoeg om in de loop van de dag mn onderbroek 'nat' te maken. Ik vind dit erg vies en om nou inlegkruisjes te gebruiken, vind ik helemaal smerig. Dus ik verschoon regelmatig mijn ondergoed. Het ruikt echt naar urine, dus kan geen vruchtwater zijn. Ook heb ik wat meer afscheiding en wat dunner... nou zijn dit allemaal dingen di 'normaal' zijn zo aan het einde van de zwangerschap. ...maar heeft iemand hier nog tips en trics voor?
Tena lady,je ruikt dan niks van en mocht je het eerst uit willen proberen, via hun site sturen ze ook een proefpakketje gratis naar je toe.
Ik ben niet zo van de maandverbandjes en inlegkruisjes 😊 maar thanx voor de tip...heb ook al erg veel zin in de luiers die je waarschijnlijk moet dragen na je bevalling 😂😂😂
Nou idd voor het bloedverlies. Ik tot 6 weken, bah. Vriendin van mij was half jaar na bevalling nog incontinent...
Je hebt van die dunne tena Lady inlegkruisjes. Had griep en hoestte veel. Dan is het wel fijn om niet steeds alles te verschonen
Er bestaan ook uitwasbare inlegkruisjes en maandverband, dat broeit veel minder, dan hoef je alleen die te verschonen en niet je ondergoed en misschien zelfs bovenkleding. Bij mij is het na mijn eerste bevalling nooit meer helemaal goed gekomen, bij inspanning verlies ik nog steeds wel eens een druppel, dus vind het net wat fijner om beschermd te zijn met een inlegkruisje (bij sporten maandverband). Ik was dolblij toen ik de uitwasbare ontdekte.
Behalve miss extra je bekkenbodem trainen, zijn inlegkruisjes de enige 'oplossing'. Heel vervelend, ik weet er alles van maar liever dat dan steeds een natte onderbroek. Dat loopt ook door naar je broek en stinkt dan vreselijk!