centrum materna wie ook?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Hettie, Aug 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    hallo

zoals jullie bij voortstellen kunnen lezen zijn wij nog niet bezig maar willlen we wel binnenkort beginnen met klussen. ik ben vanaf ik gestopt ben met de pil bezig met centrum materna. hier zit ook foliumzuur in en schijnt dat ik dit dan niet meer hoef te slikken extra. ben is beniwued wie dit ook gebruikt en of het goed bevalt?

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik gebruik het ook nog niet maar mijn vriend kwam er mee aan na de reclame te hebben gezien dus denk er ook over na...
    Dus ik blijf even meelezen..

Liefs Joy

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    die heb ik ook een tijdje geslikt maar vond die pillen zo groot dat ik maar ben overgestapt

4. Elines

Elines Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,252
    1
    36
    Holland
    Ik gebruik sinds ik zwanger wil worden dagravit mama en baby: is een multivitamine met foliumzuur wat je voor en tijdens je zwangerschap kan slikken. Ik slikte altijd al multivitamine en vond het wel handig om gewoon 1 pil per dag te nemen waar alles al in zat. Dagravit is ook wat goedkoper dan centrum en ik gok ook kleiner. Mij bevalt deze prima. Ik heb nog een proef pakje centrum liggen dus daar waag ik me binnenkort ook aan maar nog geen ervaringen mee moet ik zeggen.
    (hmm, lijkt wel bijna een reclame als ik het terug lees haha ;))

5. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    ja het zijn idd wel grote pillen maar opzich kan ikd at wel makkelijk slikken. ja centrum is wel wat duurder maar volgens mij zit overal beetje het zelfde in toch?

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Ik heb ze wel gebruikt tijdens mijn hele zwangerschap. De pillen waren wel vrij groot, maar ik brak ze doormidden en ik kon ze dan vrij makkelijk met wat water doorslikken. Ik was er erg tevreden over (moet ook eerlijk zeggen dat ik geen ander soort geprobeerd heb, dus vergelijkingsmateriaal heb ik niet). Maar bij een vervolgzwangerschap zou ik ze wel weer gaan slikken.

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ik gebruik Davitamon Compleet Mama en ben er erg blij mee!

8. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    ik heb van etos het huismerk foliumzuur. toen ik dit topic zag, dacht ik meteen; je moet niet alle reclames meteen geloven en naleven. Er zit hetzelfde in als in alle mama en baby aanvullende vitamine. ik ga dan altijd voor de goedkopere huismerk versie.

9. Sandratje

Sandratje Lid

Aug 24, 2010
    53
    0
    0
    Verzorgende
    Goedenavond allemaal,

Wij zijn sinds kort gestopt met de pil en gebruik sinds die tijd Centrum Materna. Maar ik merk iets heel vreemds, en wil graag weten of jullie dat ook hebben?
    Als ik dat pilletje slikt zit er een bepaalde smaak aan, maar die geur ruik ik nu overal. Mn zweet ruikt zo, mn urine en mn ontlasting, mn adem ruikt zo en eigenlijk wil ik die pil niet meer slikken, voel me er ongemakkelijk bij.
    Mijn vraag aan jullie, hebben jullie dat ook?

Groetjes Sandra

10. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    hoi sandra
    als ik ze slik proef ik er niks aan en het ruikt ook nergens aan. dus nee ik heb dit niet maar wel heel vervelend zeg! welke heb je met vis olie erbij? die heb ik niet weet niet of dat mischien vreemd smaakt?

11. Sandratje

Sandratje Lid

Aug 24, 2010
    53
    0
    0
    Verzorgende
    Hey,

Nee ik heb de gewone zonder visolie.
    Ik proef die pillen en ruik het nu overal aan, echt niet leuk!!
    Morgen maar even informatie vragen bij de huisarts en anders overstappen naar een andere, davitamon mama ofzo?!

Groetjes Sandra

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik heb gewoon een doosje van het kruidvat. Foliumzuur voor vrouwen die zwanger willen worden. Kost bijna niets en zijn heerlijk klein om in te nemen. Wel lekker voor iemand die niet zo van grote pillen houdt. Ik krijg ze anders zo moeilijk weg. Als ik zwanger ben ga ik wel voor de dure pillen....wie weet duurt het nog lang...

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier Centrum Materna + Visolie.
    Juist omdat ik ivm werk ook avonden draai en niet altijd even gezond/vers eet, vind ik het fijn dat ik wel alles binnenkrijg wat nodig is.
    Ik koop gewoon wat er in de aanbieding is. ene keer Puur Mama en de andere keer Centrum enz

14. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    op de website van centrum kun je een proef verpakking aanvragen en dan krijg je per mail kortingsbon van 50% scheelt ook weer een heel stuk in de kosten!

ja ik kan ook niet altijd even gezond eten daarom slik ik het ook vind wel belangrijk alles binnen te krijgen

15. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb vorige week een proefverpakking aangevraagd. Nog niet binnen, maar ben benieuwd.

Ik gebruik nu alleen maar foliumzuur. Nog geen 3 euro per maand.

16. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    de bon word via de mail gestuurd. ik heb de proef verpakking ook nog niet binnen maar de bon wel al gelijk haha

17. Sandratje

Sandratje Lid

Aug 24, 2010
    53
    0
    0
    Verzorgende
    Ik heb vandaag een andere gekocht. Davitamon Mama
    Kijken of dat beter is!

Share This Page