Onzekerheid..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SnoepTomaatje, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnoepTomaatje

3 mei 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 SnoepTomaatje, 28 jul 2010
    Laatst bewerkt: 28 jul 2010
    Hai!

Ik had dus zaterdag (na ochtendurine) een positieve test in handen, en door iedereen werd gezegd: streep is streep. Maandag de HA gebeld en die heeft me gelijk doorgestuurd naar de VK. Daar mag ik Maandag heen.

In het echt was hij duidelijker. Heb de foto een stuk donkerder moeten maken om hem duidelijk op de foto te krijgen.

Maargoed, ik heb net weer eens een test gedaan (niet met ochtendurine, gewoon met 1 van de vele plasjes) en daar kwam helemaal geen 2e streepje, hij bleef gewoon wit! Het kindje zou gemaakt zijn op 24-06, dus zou dan nu ongeveer 4 weekjes zijn. Ik ben tussentijds ook gewoon volgens mijn menstruatie ongesteld geweest. (laatste was 15-07) de Vk zegt dat het waarschijnlijk de innestelingsbloeding was, en dat het heel normaal kan zijn.

Ik heb niet echt klachten ook, menstruatiekrampen, bij vlagen erg misselijk, dingen smaken anders, heb constant dors, moeie benen en gewoon algeheel moe.

Ik vind het zo eng, ben zo bang dat ik schijnzwanger ben, dat ik maandag bij de VK haar tijd maar loop te verprutsen..

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Test anders vrijdag nog een keer.
    die test die wit bleef was dat ook een kv2v5 test?
    Kan zijn dat je net teveel had gedronken en dat je hcg teveel was verdund toen je de test deed.

3. SnoepTomaatje

3 mei 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was ook een Kv2v5 test!
    En ik had daarvoor wel een halve liter water op (ik blijf drinken!!) maar ben nog ruim een half uur niet naar de wc geweest!

Maargoed, vrijdag dan nog maar eens proberen, en anders Vk maar afzeggen enzo..

Ik weet t ook niet meer hoor :(

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Denk toch wel dat je zwanger bent hoor meis maar dat ej teveel had gedronken en daarmee teveel had verdund.
    morgenochtend kan je het anders ook proberen..
    Ik duim voor jullie!!!

5. SnoepTomaatje

3 mei 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is trouwens wel zo, dat ik heel makkelijk kan zien waar de streep zou moeten zitten. Dat heb ik iig ook nog nooit met die testen gehad.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.557
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je moet juist niet de VK afzeggen hoor. Zij kan je meer vertellen over het hoe en wat.

7. SnoepTomaatje

3 mei 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou ze niet boos worden als ik haar tijd maar loop te verprutsen (evt?)

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er

Nee.. je hebt vragen/ onduidelijkheid en daar zullen hun je bij helpen.

9. SnoepTomaatje

3 mei 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry hoor voor al mijn vragen!! Ik voel me gewoon heel naar..

Misselijk en zo waanzinnig moe, plas heel vaak, enorm veel afscheiding en ik ben gewoon bang dat het allemaal maar tussen mijn oren zit!!

Maargoed maandag neg, zaterdag pos, en nu neg maar was al verdunde urine..

10. SnoepTomaatje

3 mei 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zucht ik test gewoon niet meer en zie het Maandag wel.. het heeft iig alle schijn van een zwangerschap.

Ik heb er weleens over gelezen, dat je borsten dan ook zeer doen etc etc maar daar heb ik dan weer geen last van. Dus stel dat ik al schijnzwanger ben, zou ik dat toch ook moeten voelen?
    En ik heb een soort heel moe gevoel in mijn bovenbenen, daar heb ik ook nooit over gelezen, hoort dat er ook bij? Dat kan ik me dus ook niet inbeelden!

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.557
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Lieverd, ik begrijp dat je onzeker bent, maar iedere zwangerschap is anders en iedere zwangere heeft andere symptomen.

Kijk naar mij, ik heb eigenlijk geen symptomen gehad... en heb wel inmiddels een kerngezonde dochter van bijna 16 maanden oud.

Ga maandag gewoon lekker naar de VK en leg je vragen en onzekerheden bij haar voor. Ga niet uit van een echo te krijgen, want je bent nog heel pril zwanger en is er met een echo nog weinig te zien.

12. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Niet bij iedereen worden de borsten gevoelig/zeer in het begin.. was bij mij pas na 3 maanden..
    Al de standaard dingen die je moest hebben als je zwanger zou zijn had ik niet.. had geen innestelingsbloeding, had geen zere borsten in het begin, was niet misselijk, gaf niet over.. en toch was ik dik zwanger :p
    Maak jezelf niet te gek van onzekerheid.. daar heb je niks aan en stress is nu al helemaal niet goed..
    Hoop dat je snel een positieve test vast hebt.

13. SnoepTomaatje

3 mei 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de opbeurende woordjes!
    Ik ga even mn bedje in, ff slapen, ben echt heel erg moe!
    Was het maar vast maandag he!

Lees ook op internet dat als je 1x positief getest heb, je echt niet elke dag een test zou moeten doen, maar ik zoek gewoon een soort van bevestiging! (afgezien van hoe ik me voel) De dokter zei ook al dat ik niet meer moest testen, en de drogist ook al. ik had gewoon moeten luisteren!!

Hahah Foei Ikke!

14. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Slaap lekker meis, hoop dat je wat kunt slapen.

15. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Hey meid. Oh wat rot dat je je zo onzeker voelt.
    Ik zou zelf wel meer dan 1 test doen als het zover mag zijn dat ik een positieve test in handen heb.
    Als je er morgenochtend nou gewoon nog 1 doet, dan heb je 2 positieve testen (als het goed is) met een paar dagen ertussen. Misschien ben je dan wat minder onzeker? Sterkte!

16. SnoepTomaatje

3 mei 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    #16 SnoepTomaatje, 28 jul 2010
    Laatst bewerkt: 28 jul 2010
    Bedankt!
    Ik ga zeker morgenochtend nog testen, maar ben zo bang dat hij negatief is, en dat ik toch niet zwanger ben..
    Het houd me gewoon wakker!
    (Nouja en het feit dat ik het echt heel heel warm heb, terwijl het heel niet warm is :p)

Ik voel me ook constant of ik ongesteld moet worden, al zou dat pas 15-08 zijn, dus dat kan ook helemaal niet!!

Net ben ik praktisch naar huis gerend, ik had het gevoel dat ik wat aan het verliezen was (beetje vol tampon gevoel?) en ik had zo enorm veel slijm.. t was net alsof ik net gevreeƫn had met vriend! hahah lekker smerig :p

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Jeeh, SnoepTomaatje, wat kan ik je onzekerheid goed voorstellen! Ondanks het advies wat je gekregen hebt, zou ik zeker morgenochtend of vrijdagochtend nog een keer testen met ochtendurine! Ik denk dat testen na het drinken van 1,5 liter water niet helemaal betrouwbaar is, dan is je urine veel te veel verdund!
    Heel veel sterkte en houd ons op de hoogte he!

18. jellebel

jellebel Lid

15 jul 2010
    39
    0
    0
    Huismama en meehelpend in de zaak van mijn vriend
    Boxtel
    Ik snap je onzekerheid ook heel goed. Ik heb in het begin ook 2 hele minimaal zichtbare streepjes gehad. Werd knettergek van onzekerheid! Inmiddels al heel wat testen versleten...
    Wat mijn voorgangers al zeiden, sluit ik me bij aan. Morgen of overmorgen een testje doen met ochtendurine! En jezelf niet gek maken hoor! Van symptomen hoeft nu nog helemaal geen sprake te zijn, wil echt nog niets zeggen! Iedereen is zo anders.

Probeer een beetje rustig aan te doen! Duim voor je dat je morgen of overmorgen meer duidelijkheid hebt en dat heeeeeeeeeeel snel maandag is!!!

19. SnoepTomaatje

3 mei 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Ben nu al nerveus voor mijn test morgen!!
    We will see :)

20. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hey...
    Ik heb ook totaal geen symptonen en mijn 1ste test was ook heel licht en de 2de nog lichter...
    De 3de was pas heel donker en pas na een echo die ik na 6 w 2d kreeg kon ik het geloven..
    Je kan ook via je ha een bloed test opvragen en dan weet je het 100% zeker.
    Succes
    Liefs Joy

Deel Deze Pagina