Schrikdraad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happynienja, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Gisteren bij m'n verzorgpaardje per ongeluk schrikdraad aangeraakt. Zo'n 2/3 keer achter elkaar, ik had niet door dat de stroom er nog op stond.
    Maar zou dat kwaad kunnen denken jullie?

Stom eigenlijk waar je allemaal aan denkt..

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik denk dat het wel meevalt. Zo'n schokje komt vaak niet zo ver. Hoeveel volt stond er op? Meestal is dat zo'n schok die je voelt, maar niet tot in je hart ofzo...

3. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Nee kan geen kwaad. Heb het aan het begin van mijn zwangerschap ook gehad en volgens vk is het al zo afgezwakt voordat het bij je kindje is dat het er echt niks van merkt. En er stond bij mij flink wat stroom op, want heb een fjord die overal gewoon doorheen dendert, dus extra zwaar apparaat.

4. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    kan geen kwaad
    nu zit er in t voltages wel verschil maar ik heb in t begin (toen wist ik t niet eens dat ik zwanger was nog) zo elektrische muggenklapper fout gepakt
    geeft zelfde soort schrik en prikkel als schrikdraad...

er zijn zelfs armbandjes die schokjes afgeven in je pols tegen misselijkheid....

en zoals er al gezegd werd het is waarschijnlijk al verzwakt voor t er is..

zit t je echt dwars, bel je VK gewoon, daar zijn die mensen voor...

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Het zal denk ik wel meevallen dan.
    Het voltage viel wel mee want toen het gebeurde voelde het minder krachtig dan ik dacht.

6. Steluta

Steluta Actief lid

25 jun 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad paar maand geleden, niet eens over nagedacht verder. Met beeb is alles goed in ieder geval. Als je je zorgen maakt zou ik het idd even aan de VK vragen.

Deel Deze Pagina