Vieze stink @@@@ katten

Discussion in 'De lounge' started by flowertje, Nov 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

haha ja ze bestaan echt :D

mijn andere 4 hebben er letterlijk scheit aan :p

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ohhh als ik dit soort haatberichten lees, ben ik zooo blij dat ik de keus heb gemaakt om mijn katten binnen te houden... Pffff!

3. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

koffiedik idd, dat is te proberen, maar je moet écht veel ervan gebruiken. Ik kreeg emmers vol uit het buurthuis hier en nog ging de kat in het mooie stukje tuin graven...

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat sneu dat je kat is vergiftigd! Wat een lef hebben die gasten zeg:x
    Hier woont volgens mij ook een kattenhater...grrrr
    Wij hadden een rooie, die is ook vergiftigd, de 2de is overreden door de buurvrouw met de rolstoel, die had zijn pootje gebroken...
    en ze worden ook iedere keer door dezelfde buurvrouw opgejaagd door de hond op de katten af te sturen

doet ze bij alle katten hier in de buurt...ja kan zeggen wat je wil, maar ze luisterd toch niet:x

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Nou zoveel haatberichten heb ik niet gelezen hoor. De meeste kwamen van geirriteerde mensen die er veel last van hebben, en het alsnog niet zouden doen.

6. Engeltje1

dat is toch bizar dat mensen dat doen ? waarom moet zo'n beessie dood? jij heb ook een erge buurvrouw dan :$ wat nou als die hond een kat echt te pakken heeft, wat zou ze dan zeggen :( beter voor je buurvrouw dat ik niet bij jou in de buurt woon ;)

7. Kwekijzer

Ik ben trouwens dol op katten. Heb er zelf ook 1, maar kan me zo ontzettend goed voorstellen dat je er verschrikkelijk de balen van hebt als zo'n schijtbeest in de zandbak van je kind gaat zitten poepen. Het is ook echt geen onschuldige poep ofzo! Het is geen koeieflats wat puur plantaardig is. Ik vind het echt not done om in een woonwijk in een simpel rijtjeshuis 6 katten te houden. Als je met elkaar op een bult woont, heb je toch echt rekening te houden met elkaar. Als je vind dat je dier het verdiend om lekker naar buiten te gaan (vind ik ook), ga dan niet ergens midden tussen allemaal andere mensen wonen waar eigenlijk geen ruimte is. Dat is zeker niet zielig.... Het zijn dieren, geen mensen, soms heb ik het gevoel dat mensen dat verschil niet meer snappen. Net als met honden trouwens, maar dat kan je dan nog enigzins zelf in de hand houden. Een kat is een eigenzinnig beest. Mijn mening. Katten, heel leuk, waar ik nu woon met heel veel ruimte waar niemand er last van heeft.

8. Mariloo

Mariloo Actief lid

Aug 31, 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Ik heb ook 2 katten, 2 binnenkatten...
    Ik woon sinds 2 jaar nu ongeveer in een huis met tuin, dus ze kunnen naar buiten.
    Katten blijven gewoon bij mij in de tuin, hebben gelukkig geen neiging om weg te gaan, maar helaas schijten er eentje ook bij in de tuin.
    Heb me hele tuin vol met tegels moeten gooien, want er valt dus echt niets aan te doen!!!! Cacaodoppen helpen niet.... helemaal vol zetten met planten ook niet. Zilverpapier helpt niet... niks... dus ik snap heel goed dat als hij dat bij iemand anders zou doen, diegene er ook gek van word.
    Maar waar ik me super aan irriteer is dat mensen het dan afreageren op die katten.... die katten doen gewoon hun behoefte, dat is de natuur. Daar kunnen ze niets aan doen.
    Ik ben zo blij dat mijn katten de tuin niet uit gaan. Ik vind dat je katten gewoon binnen moet houden.

9. Kwekijzer

Wij hebben om ons erf af te baken dat voor de hond gedaan. Hij zit er nooit meer aan omdat ie het heel goed begrijpt, 4 witte draden gespannen betekend, daar moet ik niet overheen. Een kat snapt dat niet, ze lopen er ten eerste gewoon tussendoor en ten tweede doet het ze ook nog eens niets lijkt het wel. De onze reageerd er gewoon helemaal niet op namelijk. Hij springt er trouwens meestal met een grote sprong overheen. Stroomdraadjes beteken voor de poes volgens mij 'niet aankomen', terwijl het voor de hond betekend 'niet overheen gaan'. Kortom, zinloos voor katten!

10. Engeltje1

Ik weet niet of dit gebaseerd is op mij, omdat ik 6 katten had maar nu nog 5 ;)

ik woon wel in een woonwijk maar niet in een simpel rijtjes huis. daarintegen heb ik wel buren. ik heb een behoorlijke grote tuin, voor, zij en achterkant. achter mijn tuin en aan de voorkant van mijn huis zijn alleen maar grasveldjes en bomen waar de beesten kunnen razen.

Ik zou er dus niets aan kunnen doen als ze toevallig een mooi scheit plekje in jou tuin hebben gevonden.

11. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

Oct 19, 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend

hahahahahaha

12. Mariloo

Mariloo Actief lid

Aug 31, 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    :D Engeltje!!;)
    Mooi gezegd!

13. ik gebruikte jaren geleden kattenschrik van ecostyle
    werkte heel heel

hebben we alles dicht gestraat, ze komen alleen nog maar om muizen te vangen;)

14. Engeltje1

#194 Engeltje1, Nov 24, 2010
    Last edited by a moderator: Nov 24, 2010
    :p

Dank u :D

en daar zijn ze wel goed voor.. :p

Nee hoor, ik vind best dat je ze mag laten schrikken met spul of een emmertje water, maar als je ze maar geen pijn doet.

15. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb ook kattenschrik maar dattspul stinkt hihihihi

me hele schuur stinkt en vind het best prijzig

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Geloof me, daar zijn er meerdere blij om hoor!

Ik ben van mening dat een kat een huisdier is, en die hoort dus IN huis te zijn.
    Bij zijn baasje die daar voor kiest, en niet bij anderen in de tuin.
    Als ik een hond zou hebben en die laat ik in de avond rondjes lopen door de tuinen van de buren, moet je eens kijken wat er dan gebeurt.....................

17. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    heb alleen 1e paar pagina's gelezen....erg he...andere katten schijt in je tuin.

Daarom blijft de onze binnen!

En voor buurkatten (die er niet veel zijn hier) hebben we kunstgras aangeschaft hahaha, valt niet op te lopen voor die beesten...vinden ze enorm vies aanvoelen en dochterlief speelt lekker op haar grasje...

De tip.....heb ik helaas niet...meeste is al gezegd...en zoals andere ook weer...waarom geld uitgeven voor andermans kat...ik zou de kat vangen en naar het asiel brengen....misschien leren de eigenaren dan om ze binnen te houden, of in hun eigen tuin te laten schijten...

Groetjes en succes!

Miranda

18. Engeltje1

Ik heb dat spul niet gebruikt, (logisch anders gaan me eigen poezen weg :p)
    maar er zit bij mij ook steeds een kat in de keuken, uit de bakjes te eten :(, hij zit ook constant in me tuin mijn poezen aan te vallen :(

Als ik hem zie gooi ik een glas water over hem heen. ik heb nog geen 1 x raak gegooid haha want dat beest is snel! maar hij blijft dan toch wel een paar dagen weg.

Tja geen super oplossing, maarja

een beessie is een beessie

19. Engeltje1

haha wat is dat nou weer voor oplossing :(

dan haal ik toch gewoon me kat weer op... het is meer moeite voor jou om andermans kat daar te brengen dan dat ik me eigen kat op gaat halen.. ze zijn allemaal gechipt.. dus van mij :)

20. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    meer moeite voor mij, maar een boete voor jouw...ondanks dat ze gechipt zijn... (kat van mijn vader is al 4 keer gevangen en heeft hij al 3 keer 50 euro voor moeten betalen.....) (ondanks dat ie gechipt is!!)

Share This Page