Als ze bij ons in de modder poepen vind ik niet zo erg. Heb dan altijd handschoenen aan en daar ligt wel meer smerigheid. Maar de kat van onze buren scheit in het gras. Van die weke drollen. Wat onze rottweiler scheit is er niks bij. En dat vind ik echt ranzig. In dat stuk gras moet mijn dochter ook spelen. Die kan daar niet eens op blote voetjes lopen. Heel vies!!
Heb een hekel aan katten, schijten hier ook alles vol. Tis dat ik hier een kleine meid heb lopen in de tuin, anders had ik alles volgegooid met saté prikkers. Sit on that pussycat
hahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahah geweldig..!!!!!!! ben er echt klaar mee vind het zooooooo vies kutkattten
En dat is precies de reden waarom mijn kat niet buiten onze tuin komt. Ik zou het zo vervelend vinden als mijn kat bij anderen in de tuin kakt! Zou het zelf ook smerig vinden! Peper strooien helpt idd geloof ik wel.
Je hebt ook van die kastjes die een heel hoog geluid maken, waar de katten dus niet tegen kunnen. Geen idee of het wat is hoor. Heb er zelf gelukkig geen last van, maar ik zou er ook flink de balen in hebben... maar nu heb ik sowieso al een pesthekel aan katten, maakt niet uit waar ze zijn.
Wij hebben ook drie katten maar die komen niet buiten, behalve in de zomer in de tuin. De katten van onze buren zitten wel buiten en die schijten ook weleens in onze tuin. Echt super ranzig. Het enige wat echt helpt is denk ik het schokdraad.
ik ga echt geen dure dingen aanschaffen voor iemand anders zijn kat geld groeit niet op me rug hahahahaha...!! maar als ik zie welke kat het is zal wel die dikke rooie zijn van de overburen dan ga ik toch even een keer aanbellen want vind het zooo vies of ben ik nu een dramaqeen met me hormonen
of idd de kat vangen en de dierenambulance bellen dat je een kat gevonden hebt. Dan halen ze hem/haar op. En dan zou je de mensen aan de overkant een seintje kunnen geven van oo je kat heb ik laten ophalen want hij schijt mijn hele tuin onder. ( misschien dat ze dan eens gaan nadenken).
Ik zou gewoon eens aanbellen en proberen het rustig te bespreken en samen een oplossing te vinden. Als mijn buren er last van zouden hebben (heb twee katten maar ze doen het op de bak) hoop ik ook dat ze dat doen in plaats van mijn katten te vangen en naar het asiel te brengen (???) of satehprikkers neer te zetten zodat de kat zich verwondt of een gebakken spons (wtf is dat voor gaat de kat dat dan opeten en gaat ie daar dan dood aan?). Echt, ik kan me voorstellen dat het ontzettend vervelend is en ik zou zelf graag mee willen werken aan een oplossing, maar sommige dingen die voorbij komen.
nee absoluut niet, ik zou het ook verschrikkelijk goor vinden =O wij hebben er geen last van omdat we op ee flat wonen en onze katten zijn dus binnen katten. Mijn schoonmoeder had het een keer over stokjes dat bepaalde geur geeft waar katten niet van houden, ik had er toen bij de rentenaar naar gevraagt maar die hadden het niet, weet niet hoe het heet. Maar dat schijnt ook te werken, misschien weet iemand anders hier wat ik bedoel?
hahahhahahah met gebakken spons komen ze niet me tuin meer in denk nergens meer maar zo erg ben ik ook weer niet hoor...!!!
Ik zit sommige reacties met verbazing te lezen. Wat een haat naar zo'n onschuldig dier. Ik zit ook niet te wachten op kattenpoep in de tuin, maar om nou te 'grappen' over gebakken spons en weet ik veel wat voor een rare dingen nog meer... dat gaat me tever. Ik zou het nooit over me hart kunnen verkrijgen om een dier wat aan te doen, ook niet als hij me tuin onder poept. Er zijn altijd andere oplossingen.
Idd de eerste stap is altijd naar de mensen toegaan van wie die kat is. En als dat niet helpt dan zou ik wel de dierenambulance bellen. Dat vind ik nog beterder ( van wat ik las) dan dat mensen en of sateprikkers of sponzen neer gaan leggen. Dat is pas sadistisch, hoe erg je die beesten ook haat of niet mag. Zelf heb ik vroeger ook een tuin gehad en daar scheten her en der ook katten in, maar ik had zelf ook katten die naar buiten gingen. Ik heb wel eens van de buurvrouw gehoord dat mijn kat steeds in haar tuin zat te graven ( niet poepen) en ze zei dat ze een keer een emmer water over hem ging gooien. Ik zei succes. Hij houd van water maar als het helpt is het mooi.
idem hier... daar kan dat diertje tenslotte ook niets aan doen. Gooi er gewoon water over heen als je ze weg wilt jagen dat is niet schadelijk
Ik vind het ook ziek,sateprikkers,spons,sjees! hier schijten honden ook tegen mijn heg aan die ik moet snoeien,jeggg. Maar ik ga ze echt niet zoiets geven,men kan beter de baasjes een knal verkopen