Vieze stink @@@@ katten

Discussion in 'De lounge' started by flowertje, Nov 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    tja dan heb je echt aso buren, sorry dat ik het zeg! Maar als ik klachten zou hebben over mijn kat, dan zou ik echt wel met een oplossing komen. Bedoel een beetje begrip kan toch wel. Hoe zouden zij het vinden als hun tuin vol stront lag?

Hoop voor je dat je een oplossing krijgt, want kan me voorstellen dat je er goed ziek van wordt.

Verder heb ik ook niet echt tips. Mijn kat is altijd binnen.

2. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Als je dat aan een dier geeft, die eetdat op. Dan zet dat uit in het buikje waardoor de hele binnenkant kapot gaat. Het dier sterft dan een hele pijnlijke en langzame dood.

Je bent geen mens als je zoiets doet, maar een monster.

3. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    gebakken sponsssssssssssssss wat bedoelen ze ermee...:)

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Al die huis tuin en keuken middeltjes helpen maar even...
    Voordat je emmer water vol is en je kunt gooien is die kat allang weg.
    Prikkeldraad op de schutting helpt niet (vanavond nog getuigen van geweest met de schutting van de buren)
    Stroomdraad e.d. is hardstikke duur in de aanschaf... zijn wij ook al eens op uit geweest.
    Lege frisdrankfles gooien... moet je ook goed kunnen mikken en niet toevallig nét de buuf het zien vanuit het slaapkamer raam :):D

Ze moeten kattenbelasting in gaan voeren! Het zelfde bedrag als voor honden. Dan denken mensen eens na voordat ze een kat kopen of op straat laten bezwangeren.

Het is toch van de zotte dat iemand de stront van andermans huisdier op moet ruimen!? (hier heeft pas een loslopende hond in de voortuin gescheten :x)

Mijn ex heeft trouwens ooit een kat gevangen in zijn duivenkooi! (1 duif vermoord door die kat) Deze kat 10 seconde ondergedompeld in een emmer water en door de tuin geslingerd.... 1 maand later was die kat er gewoon weer hoor...

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zal maar niet zeggen wat mijn man soms met de buurkat wil doen...... hahahaha

6. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    germmm nee dat doe je idd niet nee...ok ik wist niet wat ze bedoelde nu wel haha ;)

7. Flamingo

Flamingo Bekend lid

Dec 9, 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    haha dat zou mijn actie kunnen zijn.
    Gooi het lekker terug bij hun in de tuin. Of lekker op de mat van de voordeur...

Maar hier kun je ook een verstoorde relatie (voor zover die er is) krijgen.

Heb je al geklaagd bij je buurtjes??
    En je bent vast niet de enige waar die katten de tuin vol schijten, misschien zijn er al wel meer buurtbewoners wezen klagen.

Tis en blijft altijd een discussie maar laten we eerlijk zijn; Je laat je hond ook niet in de achtertuin van de buren schijten!!

Ik hoop dat er een oplossing komt... Ben er bang voor.

8. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Hoezo kort door de bocht??? This toch gewoon zo. Wat wil je dan het laten liggen ?!? Tuurlijk is het niet leuk voor haar en ze moet ook de baasjes aanspreken maar wat als die daar geen gehoor aan gaan geven of dit juist wel doen. Dan ligt die stront van daarvoor nog wel in je tuin. Vraag iemand anders om het dan weg te halen en anders moet je het toch zelf doen. ( en ze heeft nog niet de buren aangesproken dus misschien reageren die wel heel anders als jouw buren, misschien ook de manier hoe je een gesprek aangaat).

En ik vindt maar dan spreek ik echt voor mezelf dat je best handschoenen aan kan doen om een kattendrolletje of weg te scheppen of op te pakken en weg te gooien. Dat is toch niet zoveel werk. ( lig je nou plat met bekkeninstabiliteit oke) maar heb je niets dan kan je hoe klote het ook is de stront van een ander opruimen.

Je moest eens weten wat ik allemaal tijdens mijn zwangerschap heb moeten doen.... pffff... Maargoed we wijken af.

Ik zou als ik ts was gewoon even een gesprekje aangaan, en anders die stront door haar brievenbus gooien. ( maar dan moet ze het toch uit haar tuin halen).

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja en daarom wordt er zeker ook door iedere verloskundige aangeraden om de kattenskak niet zelf op te ruimen;););)

10. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    ja het wordt idd afgeraden. Maar ik had ook geen andere keus toen. Dus echt van die sorbo handschoenen aan, mondkapje op, lange mouwen aan en de bak schoonmaken.
    Gelukkig heb ik een gezond kindje gekregen.

11. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Nou, ik ben ook helemaal klaar met die kaa-uu-tee kat van de buren.. Hij schijt onze tuin eronder en haalt ook lekker de boel overhoop. Ook bij de voordeur bij ons paadje, fijn al dat zwarte zand voor de deur met een drol erin:x
    En het beest is hardleers, niet te geloven. Mega nieuwsgierig en zo gauw we de deur ook maar 2 seconden open hebben glipt hij naar binnen en rent naar boven naar de slaapkamers. Fijn als je een kattenallergie hebt. Het beest is zelf net de buurvrouw, ook te nieuwsgierig en niet van je erf af te krijgen:)
    Ik heb al een paar keer een glas water naar de kat gegooid (nee, niet naar de buuf, is best een idee trouwens..;)) maar het helpt niks. Strontkat:x
    En het mooie is dat de buren het beest de hele dag buiten laten lopen en de kattenbak uit hun bijkeuken hebben gehaald omdat hij zo stinkt:$ Hallooooooo! Waarom neem je dan in godsnaam een kat:(:(
    Ik heb het toen ook gezegd, dat hij in onze tuin schijt en we daar niet blij mee zijn. Geen reactie.
    Ik vind die satéprikkertjes wel een goed idee:)

12. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    wat ik niet begrijp dat als je geen reactie terug kreeg dat je dan niet verder gaat praten.
    Gewoon voor een oplossing gaan zoeken.

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja das lullig voor jou dat je het zelf moest doen. maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat dan maar moet pikken. en zeker niet van andermans kat toch?:)

14. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Dat zullen ze niet doen, een weet je waarom? Omdat een kat niet op grond van de gemeente hun behoefte doet, maar in tuinen dus. Wij moeten hondenbelasting betalen omdat honden hun behoefte doen op gemeentegrond, dat is de reden.

15. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Dat begrijp ik volkomen. Maar wie ruimt het dan op???? Wachten totdat het verteerd is kan nog wel effe duren.

Of bij die buren aanbellen en vragen van kom je effe je kat zijn stront uit mijn tuin ruimen....;):D

16. anouk31

anouk31 Bekend lid

Nov 22, 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    @ Sabrina: Wat ik bedoel is.. dat je het "gewoon" noemde. Ik vind het dus echt niet gewoon... dat je de poep van andermans katten moet gaan opruimen. Maar kennelijk is er bij ons in de straat geen andere oplossing. En nee ik laat het niet liggen.
    En toen ik niet zwanger was, ruimde ik het ook zelf op. Natuurlijk want ik wil dat mijn dochter in onze tuin kan spelen.

Nu ik zwanger ben.. staat mijn man dus ELKE ochtend helaas in de tuin om alles op te ruimen. Ik heb lang genoeg moeten wachten op een zwangerschap en 3 miskramen achter de rug. Dat ik me dit echt niet laat verpesten. Ook niet met handschoenen.. sorry daar pas ik voor. Gelukkig is mijn man het met me eens en doet hij dat voor ons en ons wondertje in mijn buik.

Maar om dit dan maar "gewoon" te noemen. Nee dat ging me erg ver.

Maar ik blijf op zoek naar oplossingen. En al die keukenmiddeltjes helpen maar even. En als ik dan eerlijk ben.. krijg ik ook wel eens de neiging om met iets te gooien. Heb toch verdorie niet voor niets een huis met een tuin gekocht om onze kinderen erin te kunnen laten spelen.

17. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nou, ik kan me niet voorstellen dat een kat denkt... "hmm... dit is gemeentegrond dus ik ga hier maar niet zitten kakken" "daarintegen ziet de tuin van de buren er wel gezellig uit"

Net zo goed als dat onze hond ook wel eens een poepje maakt in onze achtertuin (lees: ONZE achtertuin :D)

18. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    wachten tot de bewoners na buiten komen en ze bekogelen met de strond van hun katten, even in een emmer laten weken met water en huppa! de hele emmer er over heen :d en dat blijven herhalen hahaha is niet serieus maar kan wel een optie zijn....;)

19. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Het vervelende is gewoon ook dat de katteneigenaren vaak zeggen "tja, ik kan hem niet binnenhouden enz enz..." En daar sta je dan met je goeie fatsoen aan de voordeur.
    Of beweren dat ze de tuin niet uit gaan... nou daar geloof ik dus niets van... zo goed zijn die beesten nou ook niet te trainen, toch?

20. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Het is idd niet de bedoeling dat het gewoon is.
    Maar om je kind veilig te laten spelen zonder dat hij/zij er met zijn/haar handen in gaat graven is het wel verstandig dat je het weghaalt.

Dus al om al ik ben er niet voor dat het normaal is dat katten in een andermans tuin schijten.

Ik duik trouwens mijn kattenmandje uhhh ik bedoel bed in. Slaap lekker dames.

MIAUWWWWW.....

Share This Page