En toch is het zo! Een kat is anders als een hond. Als een hond moet schijten, schijt hij/zij overal. Een kat gaat niet op gemeentegrond schijten waar allemaal poep van honden ligt Een kat houdt van schoon zand, en poept alleen waar kattenpoep ligt dus.
laat ik nou net wat aan me bekken hebben heb het heel erg kan heel weinig heb ze namelijk gebroken in 2007 en deze zwangerschap heeeeeel veel last;'
Ik heb alles even gelezen en snap niet dat sommige mensen alles zo serieus nemen. Tuurlijk gaan ze de katten niet vergiftigen. Maar ik snap de frustatie wel als je steeds de stront van een ander moet opruimen. Hier heeft een buur ook katten en er lag zelfs kattepoep bij mij in de gang omdat ik een raam open had staan dus die kat kwam gewoon bij mij binnen. Kan nu zelfs niet de ramen open laten staan. Dat van die tijgerpoep schijnt te werken omdat het een grotere katachtige is en dat schrikt af. Misschien kun je met de KATTEN praten en begrijpen ze dat het zo niet door kan gaan,haha. Maar probeer met de eidenaren te praten lukt of gaat dat niet zou ik gaan voor schrikdraad niet te hoge volt natuurlijk maar dat het afschrikt.
Als katten nou echt zo slim zijn, lopen ze langs de satéprikkers heen en gaan ze niet zitten Ik vind het ABSURD dat je de schijt van een ander zijn/haar kat makkelijk op kan ruimen met een handschoen aan. Ja zo kan ik ook katten houden als je daar vanuit gaat Nou bij mij kreeg je het persoonlijk door je brievenbus heen gedouwd
Hebben jullie dan ook wel eens echt de kriebels gehad om een schepje te pakken, stond opscheppen en tegen de voorruit mikken van de eigenaren? En dan hard wegrennen!? Oehhh ikke wel... zit dan van tevoren een vluchtroute te bedenken ... Ik heb dit nog nooit gedaan maar soms sta ik echt op het punt
Tja, je moet van een ondeugd een deugd maken, niet? Dat is toch een gezegde? Die zal vast door een katten-stront-hater verzonnen zijn
Lenen???? Hij doet het goed hoor! Poept soms 3 x per dag *en nu denken jullie zeker dat ie altijd in de tuin poept*
ik ga een bedrijf beginnen koop een leeuw en begin een katten verjaag bedrijf met me leeuw wat zullen wij rijk worden
Nou een hond werkt ook niet! bij mij zitten de katten ook gewoon in de tuin terwijl mijn hond vaak zat in de tuin is... Het is gewoon echt vervelend die katten!!!!!!zo vreemd dat het geaccepteerd wordt dat katten overal mogen komen.. Ik laat mijn hond toch ook niet los door de straat lopen????
maar die leeuw schijt ook. hahahahhaa. En denk wel meer als een klein huis tuin en keuken katje. hahahaha. Maar stront in de brievenbus terug gooien of tegen het raam aan kwakken zou ook echt iets voor mij zijn. hihihihi. Mmmm jammer dat ik nu een boven woning heb. Ik bied me wel aan om dit te doen. hahahhaah