Vieze stink @@@@ katten

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dat laatste .. waarom niet. dikke lul tis toch hullie kat dus hullie dr stront hoor.8)

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    En toch is het zo! Een kat is anders als een hond. Als een hond moet schijten, schijt hij/zij overal. Een kat gaat niet op gemeentegrond schijten waar allemaal poep van honden ligt :) Een kat houdt van schoon zand, en poept alleen waar kattenpoep ligt dus.

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    laat ik nou net wat aan me bekken hebben

heb het heel erg kan heel weinig heb ze namelijk gebroken in 2007 en deze zwangerschap heeeeeel veel last;'

4. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik heb alles even gelezen en snap niet dat sommige mensen alles zo serieus nemen. Tuurlijk gaan ze de katten niet vergiftigen. Maar ik snap de frustatie wel als je steeds de stront van een ander moet opruimen. Hier heeft een buur ook katten en er lag zelfs kattepoep bij mij in de gang:$ omdat ik een raam open had staan dus die kat kwam gewoon bij mij binnen. Kan nu zelfs niet de ramen open laten staan.

Dat van die tijgerpoep schijnt te werken omdat het een grotere katachtige is en dat schrikt af.
    Misschien kun je met de KATTEN praten en begrijpen ze dat het zo niet door kan gaan,haha.
    Maar probeer met de eidenaren te praten lukt of gaat dat niet zou ik gaan voor schrikdraad niet te hoge volt natuurlijk maar dat het afschrikt.

5. Onder water

Onder water Niet meer actief

Als katten nou echt zo slim zijn, lopen ze langs de satéprikkers heen en gaan ze niet zitten :D
    Ik vind het ABSURD dat je de schijt van een ander zijn/haar kat makkelijk op kan ruimen met een handschoen aan. Ja zo kan ik ook katten houden als je daar vanuit gaat;) Nou bij mij kreeg je het persoonlijk door je brievenbus heen gedouwd

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hebben jullie dan ook wel eens echt de kriebels gehad om een schepje te pakken, stond opscheppen en tegen de voorruit mikken van de eigenaren? :D En dan hard wegrennen!? Oehhh ikke wel... zit dan van tevoren een vluchtroute te bedenken ...
    Ik heb dit nog nooit gedaan maar soms sta ik echt op het punt :)

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ahaa... dat verklaart een boel :D *stuurt hond naar buiten.... go Huubke, go Huubke go!*

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hahahaha lig hier echt in een deuk hahahahahah een vluchtroute±P

9. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Nou dat zou ik dus ook wel doen ja :D poep in de brievenbus! Eens kijken wie het laatst lacht!

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ga de dierentuin maar is bellen vragen of ik een leeuw mag lenen voor een weekje;)

11. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    whahaha hmm ja das misschien idd wel een idee :D Laat je hond alles volschijten een week lang :)

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

denk dat ik mn konijn eens loslaat bij mn buren. die schijt ook hele hompen soms hoor

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Tja, je moet van een ondeugd een deugd maken, niet? Dat is toch een gezegde? Die zal vast door een katten-stront-hater verzonnen zijn :D

14. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    net zo groot als je konijn zelf? :D hihi

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Lenen???? Hij doet het goed hoor! Poept soms 3 x per dag *en nu denken jullie zeker dat ie altijd in de tuin poept*

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik ga een bedrijf beginnen koop een leeuw en begin een katten verjaag bedrijf met me leeuw wat zullen wij rijk worden:p

17. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    idd! wie niet leren wil moet het maar ruiken in de brievenbus :D

18. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    whahaha :D ik heb zelf ook een hond, maar gelukkig geen kattenpoep in mijn tuin....althans nog niet.

19. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Nou een hond werkt ook niet! bij mij zitten de katten ook gewoon in de tuin terwijl mijn hond vaak zat in de tuin is...

Het is gewoon echt vervelend die katten!!!!!!zo vreemd dat het geaccepteerd wordt dat katten overal mogen komen.. Ik laat mijn hond toch ook niet los door de straat lopen????

20. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    maar die leeuw schijt ook. hahahahhaa. En denk wel meer als een klein huis tuin en keuken katje. hahahaha.

Maar stront in de brievenbus terug gooien of tegen het raam aan kwakken zou ook echt iets voor mij zijn. hihihihi.

Mmmm jammer dat ik nu een boven woning heb.

Ik bied me wel aan om dit te doen. hahahhaah

Deel Deze Pagina