of weet je wat ik ga doen................... mijn man schijt omdat ie meer als 80 uur per week werkt maar 1x in de week op zondag. dan heeft ie tijd zeg maar. nou als ik zeg dat ie dan 3x moet doortrekken en de plee 24 uur later nog stinkt weten jullie genoeg denk ik.... als ik dat nou eens bij hun in de tuin leg......?
Bij ons is gemeentegrond anders erg populair bij katten. En dan voornamelijk de speeltuintjes :x Ik ben ook voor kattenbelasting. Wanneer ze buiten lopen natuurlijk, onze kat komt nooit buiten. Maar ja, hoe gaan ze dat controleren dan? Denk dat het voor katten niet te doen is om belasting in te voeren helaas.
Ik weet nog dat wij, in het vorige huis, een nieuwe buuf kregen met 3 buiten katten... Scheten natuurlijk alleen in onze tuin. Ik vond het zó erg voor haar dat ze op een gegeven moment een kat kwijt was! Ahum.... Toen onze Huub pup was graafde hij de poep op en at het smakelijk op! Nou, dan sta je als baasje te kokken hoor! Heb zelfs eens een eend uit de bek van een van haar katten moeten redden....
Gewoon s'avonds bij de desbetreffende buren de tuin in lopen met een plee rol onder je arm en even een flinke bolus draaien bovenop hun begonia's.
Kun je ook doen! Ik heb nog wel een doos Movicolon poeder staan voor als het even op gang geholpen moet worden Cyntjeman is inmiddels "leeg"
Het punt is dat je er zo verrekte weinig aan kan doen. Katten zijn nou eenmaal buitendieren. Het is eigenlijk best zielig om ze constant binnen te houden. Wij moeten wel omdat onze kat anders wegloopt, maar je kan de frustratie bij hem regelmatig merken hoor.
nah heb hier ook nog een fles lactulose staan van na mn bevalling. toen mocht ikook niet kleien omdat ik totaalruptuur had. geleidt ook heul goed hahahahaha maar toch bedankt!
ja ook hier wel eens gedacht hoor.... Vind het ook erg vies al die stront in de tuin. En wij hebben zelf helemaal geen huisdieren. Dus ik heb overlast van iemand anders zijn huisdieren. De kat van mijn opa was ook altijd binnen of in de tuin, die durfde niet verder... De kat van onze naaste buren komt ook de tuin niet uit. 1 keer gedaan toen ie hier kwam wonen (was de schutting nog niet helemaal geplaatst) en beessie was helemaal in paniek..... Maar de rest van onze buurtkatten gebruiken onze tuin als schijtplek.... Maarja om de lieve vrede te bewaren.......
Hier hetzelfde probleem, maar hier plassen ze gewoon tegen de voordeur aan!!!! We hadden eerst een voortuin met aarde en al, bewust helemaal laten betegelen, omdat de tuin meer een kattenbak was dan een tuin. Maar het gaat gewoon door en ook gewoon echt tegen de voordeur aan!!!! Ik vind het best als mensen huisdieren hebben, maar waarom moet ik hier last van hebben?! En weet je wat de pest is er lopen hier meerdere katten los en ik weet niet welke verantwoordelijk is ervoor. Oh en het stinkt zo :x
uh hahah, ja dat kan wel kloppen. Er schijnt iets in die poep te zitten wat honden lekker vinden. Mijn hond eet wel eens stiekem achter mijn rug poep uit de kattenbak gadverrr En ja katten die op straat leven gaan jagen idd....zijn kleine roofdieren. Krijgen thuis niks te eten he Nee ff serieus...ik vind dat als je een kat aanschaft, hou je kat gewoon binnen, bedoel je wil toch niet voor niets een huisdier. En mensen die dit niet snappen zijn in mijn ogen aso! Een hond mag net zo goed niet in een tuin schijten, daar heb je hondenuitlaatplaatsen voor. En katten de kattenbak!
Je kunt er inderdaad ook weinig aan doen! dat is waar! Heb zelf ook een kat gehad, maar vond het zooo erg dat ze de vijver van de buren aan het leeg vissen was..!!! Schaamde me kapot! en het was wel MIJN kat in HUN tuin.. Zij kiezen voor een vijver en ik voor kat, daar moeten zij geen last van hebben!
ja eh weet jij hoe koud het nu is buiten.... dan bevriest mn klei al voor dat ie in de brievenbus zit. en bevroren klei is niet leuk. worden je handen niet vies van... nee de beste kwaliteit krijg je na een flink bord chinnees of chilli con carne. of wacht... heb van het weekend een stuk of 5 oliebollen op. maandag kwamen de vlammen ook uit mn kont
Ja, dat is je eigen schuld had je de tuin maar "kattenbak" moeten laten.... Hebben wij ook gedaan... incl "grind korrels"