Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat mag je nu wél als je bv geeft? Ik ben zo ontzettend verkouden, heb hoofdpijn en keelpijn... Wie helpt me?
Paracetamol mag ja en een zoutoplossende neusspray ook. Weet niet of je die xylo ook mag of miss de kinderdosering? Even googlen op bijsluiters miss? Ohja en beterschap!! Ben ook vreselijk verkouden echt heel naar
Paracetamol mag sowieso, neusspray met werkzame stoffen niet. Ik neem het wel (ook snipverkouden) maar mijn jongste krijgt nog maar 2 keer per dag bv. Als je kindje volledig bv krijgt zou ik het niet doen, helaas.
Je zou de neusspray bijv wel sporadisch kunnen gebruiken voor je naar bed gaat dat je in elk geval goed slaapt. Liever niet gebruiken lijkt me net als tijdens de zwangerschap
Hier: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Medicijnen - Overzicht: medicijnen en borstvoeding vind je een lijst met medicijnen en of ze veilig zijn gedurende de Borstvoedingperiode. Ik leef momenteel ook op paracetamol en als ik er ècht heel erg last van heb gebruik ik de neusspray van zwitsal die voor dochterlief bedoeld was, maar bij haar druppel ik een beetje moedermelk in haar neus, dat vind ze véél minder erg en werkt net zo goed, zo niet beter.