Hey Meiden, Ik heb hier een leuk raadsel spel ... ik vind het verschrikkelijk verslavend ... dus als ie niets te doen hebt succes www.delachvanmona.com Begin trouwens bij Mona 1
Nou je moet de vragen beantwoorden en goed lezen wat er staat... Als je mona 1 puzzels aanklikt kom je bij het eerste raadsel.. De vraag daar is wat is het gekende woord om iemand te laten vertrekken ....
Als je in het scherm zit waar je zeg maar al die mona lisa's naaast elkaar heb staan dan moet je de 2e van ondere aanklikken, dat is mona 1 - puzzels ...
Nou ben ik al zover dat ik deze vraag heb.... Maar dan... Ik heb echt geen idee in welke hoek ik het moet zoeken
Ik ben heel slecht, ik heb jullie met het moeilijkste laten beginnen foutje sorry .... Je kan het beste met de 1e mona beginen boven in ... 1000000000x sorry .... Als je er bent en je hebt de vraag en je wilt het antwoord weten dan hoor ik het wel... als het goed is zie je nu The girl with the pearl earring met een plaatje met voetballen en een T erbij ....
Ik zal je een hint geven... zie je het plaatje met die ballen en die T ? niet letterlijk maar in gedachten .. doe de T over de ballen ..... ( lees goed )
Het antwoord staat er al van vraag 1 Als eerste pakt ze wat noodzakelijks mee, waat neemt ze mee... dan kijk je naar die hint met die ballen en die T en dan doe je de T over de ballen .... ( niet letterlijk maar in je gedachten ) en dat is het antwoord ....
Puzzel 2 : Strand -------------------------------------------------------------------------------- Met opa en oma zit er gewoonlijk wel een dagje naar het strand in. Dus stouwt Mona zoveel strandspullen in haar koffer, dat ze helemaal scheef loopt van het sjouwen. Ze sleurt onder andere het volgende mee: puzzelboek badpak strandlaken strandjurk windscherm ligstoel snorkel Wat neemt ze nog meer mee?