Mijn zoontje plast (helaas) nog met enige regelmaat in zijn broek en dan komt het ook vaak voor dat zijn schoenen (of met dit weer sandalen) flink nat worden. Maar ja, die kan ik niet in wasmachine gooien en probeer wel altijd met water de urine zo veel mogelijk te verdunnen en weg te deppen, maar echt schoon wordt het daar niet van . Je blijft het ruiken en na een tijdje (meerdere ongelukjes) wordt echt smerig... Ik heb geen idee hoe dit op te lossen! (kan moeilijk iedere maand nieuwe schoenen kopen )
Schoenen van stof en sandalen lekker in de wasmachine! Andere schoenen misschien met van dat HG spul voor sportschoenen?
je kan de sandaaltjes in een afgesloten plastic zak een nacht in de vriezer doen, of soda erin strooien en zo een nacht laten staan. online kan je nog meer tips vinden!
Klinkt wat vreemd wat ik voorstel maar bij de dierenarts urine off halen. Is voor katten en honden maar die voor katten werkt super ontsmet en tegen urine geur... Edit: wel goed luchten na het insprayen
Lekker ruikend waspoeder in strooien en dat een dagje ofzo erin laten zitten. Eventueel met wat sodakorrels erbij. Daarna poeder opzuigen/weggooien.
Of eventjes in een sopje met wasverzachter (voor de geur) leggen en dan afspoelen met water en buiten te drogen leggen.
Van HG heb je ook een geurtjesvreter.... Gewoon opspuiten en in laten trekken. Gebruik het tegen kattenpis... Werkt heel goed.