Oh bah hey! Maar ik ga meedoen met dit vieze topic muawhaha! Lang geleden, mocht ik als bijbaantje werken op een psychogeriatrische afdeling. Ik werd aangenomen om activiteiten met hen te doen, maar stond vaker konten te poetsen En op een vroege koude ochtend kom ik de afdeling binnen gelopen en bots nietsvermoedend bijna tegen een naakte oude vrouw op. Ze stond voorover gebogen met haar vinger in haar diarree te roeren... Ik werd even niet goed en ben gauw de andere kant op gegaan, dat ging ik echt niet schoon maken!
Ik vind rochels altijd heel vies.. Snotjes...Yek..Ik hoef het maar te zien glibberen en ga spontaan over m,n nek. Zelfs al is het op tv. Er was eens een klein meisje op kinder-tv.. Ze ging een schilderijtje maken, echt heel schattig..Totdat er ineens een groene kwab uit r neus kwam kijken (En groot hoor)..Zoepp..en weg was ie weer.. Dat ging zo een tijdje door van binnen naar buiten...Heb m er toen maar even afgezet.. Net als dat stukje met die ouwe man bij Hennie Huisman..Lang geleden..maar die liet ook de inhoud van zn zakdoek zien.. :sick:
Hoorde toevallig gisteren van een kennis, dat zijn vrouw tijdens haar zwangerschap klei at! En dan bedoel ik klei zo uit de grond :sick: Ik heb ook gewerkt voor de thuiszorg en er was een mevrouw die kreeg 4 dagen in de week huishoudelijke hulp. Ik kwam daar voor het eerst, en toen mijn tijd er op zat, zei ze....oh ja ik had vannacht nogal last van diarree en er is wat op me bed gekomen, maar verschoon me bed morgen maar. Nouuuu bah....ik ga die vrouw toch niet nog een nacht in een diarree bed laten liggen. Dus ik hup handschoenen aan en de boel verschoond. Maar dat die vrouw gewoon nog een nacht in dat vieze bed wou liggen
heb dat van klei en gips eten wel vaker gehoord tijdens zwangerschap schijnt dat je dan bepaalde vitamines te kort komt is wel zeldzaam hoop ik.
dat heeft een naam Pica http://tanteneel.web-log.nl/tanteneel/2004/02/pica.html en ik weet van honden dat ze ontlasting van andere honden of katten eten omdat ze dan iets te kort hebben . en je t kan oplossen met eierkoeken
bah bah bah! wat een vieze verhalen allemaal! ben blij dat ik nooit in de thuiszorg heb gewerkt en ga dit dus ook nooooooit niet doen! ga al over mijn nek als ik een kat zie kotsen ....
bah, en ik dacht er nog wel over om in de thuiszorg te gaan werken. wat een ranzige dingen kan een mens toch meemaken. ik kan zo ff niks bedenken. kheb de griep dus ben al snel genoeg misselijk en heb ook niet alles gelezen. als ik weer fit ben zal ik eens denken aan de ranzige dingen die ik gezien heb. liefs doris
haha, mensen in de zorg hebben t maar zwaar Heb ook in de thuiszorg bijgebeund en daar veel vieze dingen gezien, bahbah.. Maar goed ook heel vies: Ik werkte op afd longziekte en dr lag een erg zieke man.. En zoals alle mensen daar had ook hij een sputumbakje (om zn rochels in te spugen, was sowieso al vies, want wij moesten steeds controleren hoe het eruit zag enzo..) maar goed, in mn nachtdienst had hij dus dat potje op de grond gegooid, inhoud over de grond heen.. maar het vieze was dat ik die hele zooi in 1 keer op kon pakken.. Echt zo'n hele plak verzamelde kwatten, zo in 1 keer.. Ja, toen moest ik wel ff een paar keer slikken... nog iets vies: een keer een patiënt die ik aan het wassen was, stond in zn blote alles, een beetje gesteund op de wastafel, dus voorover geleund "zuster ik moet ontlasten" (alleen dat woord al..) Dus ik naar voren om die man te helpen draaien naar de WC, ja, had ik beter niet kunnen doen, hij moest echt NU "ontlasten".... Bahhhhhh achja, had ik maar een beroep moeten leren he maar goed,ik werk nu met verst. bep kids en genoeg poep en pies verhalen. En groene snottebellen.. maar goed, vind ik toch anders dan mn vorige doelgroep
Over vieze dingen gesproken... Me vriend die dus helemaal niet een survival type is, kijkt het wel graag en wel op Discovery. Nu is ultimate survival er op en echt waar, elke uitzending eet die man insecten op, drinkt bloed uit de nek van een dier en nu pakt hij met een stok een rolspin en laat hij zien hoe hij die opeet, ohja hij vertelt ook even alle details erbij, BAH! Ik weet dat je dingen gaat doen om te overleven, maar ik hoef het echt niet te zien op tv. Helaas denkt me vriend met een zak chips op de bank er anders over Groetjes, Kim
Nee dat is achterhaald... honden eten ontlasting van andere dieren op als die ontlasting niet goed verteerd is (dus als er als het ware nog brokjes vlees o.i.d. in de ontlasting zit die hij nog ruikt)
oja dat was echt vies! toen Sascha voor het eerst verkouden was, was zo ongeveer 6 weken oud. toen ik een op internet aan het zoeken was naar oplossingen kwam ik een site tegen waarop stond dat je het beste haar/zijn neus met je mond kon leegzuigen. ale: dan kan het mijn eigen kind zijn, maar dat doe ik dus mooi niet
Hahaha ja zodra jou kat jou schijt aan t opeten is geef je m een eierkoek enne acire dat is echt walgelijk idd
Owwwwwwwwwwww...Bah! Ik word al helemaal misselijk als ik tijdens t eten naar CSI zit te kijken... oe wat zijn deze verhalen ranzig hihi!
ja de fokker van onze hond had dat uitgelegd , honden zien dat als iets lekkers in eierkoeken zit ook amoniak net als de ontlasting van katten dus 1+1 is ?
Oh, ik ken een vies verhaal. Ik was met een dinnetje lingerie aan het shoppen. En zij ziet een erg mooi dingetje hangen bij de Hunkemoller. Dus zij pak het en voelt het stofje, zit er op eens (edit: niet opeens, het zat er al) allemaal jakkie in het kruis. Echt schmutzig gewoon. Dus ik gillen LAAT LOS LAAT LOS en zij :-s.... IEEEEEE. Gaaaaaaaaaatver. Dus wij dat zeggen bij het personeel, die reageerden nogal lauw. En gevraagd of ze effe haar handen mocht wassen, maar nee dat was alleen voor personeel. Mochten we potverdrie de McDonalds in om d'r handen te wassen. Ik koop daar echt niets meer