In het vliegtuig zat aan de andere kant van het pad een bloedmooie Spanjaard. Omdat hij per ongeluk zijn tomatensap over zich gooide gaf ik hem wat billendoekjes om het schoon te maken. Het zakje wat ik voor me had liggen wilde ik hem geven om de gebruikte doekjes in te doen. Ik doe er mijn hand in en.... gatverdegatver, het was een gebruikt zakje met kots... Echt te smerig gewoon en dan moet je je hand wassen in het toilet met zo'n zielig straaltje water... Ik had gelukkig zo'n flesje bij me met desinfecterende vloeistof en ook Sterilon. Ik gruw nog steeds als ik er aan denk.
Ik heb eens in een restaurant gewerkt, waar een van de koks echt ontzettend veel last had van acne (eigenlijk ook wel zielig voor die gozer, want het deed vaak pijn en zag er niet uit) en had van die mega grote puisten op zn gezicht die vaak opensprongen .... Op een dag stond ik een keer naast m in de keuken terwijl hij bezig was met een grote pan soep. Toen hij boven de pan hing om te proeven zag ik n zweetdruppel van zn voorhoofd in de pan vallen..dacht ik....was er net zo'n puist gesprongen en de pus viel in de soep........ Ik heb nooit meer tomatensoep gegeten.
Yep, dat is hem...brrrr Ik hou altijd me ogen dicht vind het echt smerig. Er is nog een survivalman, maar die doet het altijd netjes....waarom die andere man het altijd zo vies moet doen,,,
Oh ja, ik ben pedicure geweest, dus heb wel wat vieze voeten gezien. Nu kregen ze bij mij wel een voetbad voor de behandeling, want ik wil toch zeker weten dat ze in ieder geval gewassen zijn. Maar dan nog, er zijn meer mensen mét dan zonder schimmelnagels (kalknagels) en als je die hele erge gevallen gaat frezen dan komt er een lucht vanaf en een ranzige prut ale: , vreselijk. Soms deed ik een beetje Vicks Vaporub in mijn mondkapje voor bepaalde klanten kwamen. En schoonmaakwerk gedaan, dus genoeg viezigs gezien.
ik zal maar niet in detail treden hoe het er uit ziet als iemand doodleuk voor een trein gaat staan die met 120 km. per uur er over heen walst. maar kun je je voorstellen hoe het eruit ziet als zo'n persoon echt uit elkaar spletsjjjt en jij dat moet aanzien terwijl je niets vermoedend op de trein staat te wachten kwijlende en snottebellende peuters kan ik wel hebben maar zodra het volwassenen zijn (zoals verstandelijk gehandicapten) dan word ik toch wel een beetje onpasselijk en draai ik m'n gezicht weg. weet wel dat ze er niks aan kunnen doen, maar ik kan er echt niks aan doen dat ik er niet goed van word. zo'n baantje in die sector zou ook niks voor mij wezen.
ik heb ook een heeel vies verhaal wij hadden een hele ouwe siamees, Mosje. Op een gegeven moment was hij zo dement, dat als hij zijn kop in de kattenbak deed, hij dácht dat hij er in zat. En dan kakte hij zo in de gang ... Maar wij hadden ook twee hele domme honden. Dus de ene die dacht: wat steekt die ouwe stinkkat zijn kont gek omhoog... de kat kakte pardoes op de hond zijn snuit. En toen ging die andere hond het aflikken! ! ! IIeeuuWw!
whahaha lekkere verhalen ale: hihi Ik had het ook eens op mijn werk, koste er eentje op de deurmat (ingang van de winkel) ik ging bijna zelf over me nek, dus ik tegen mijn meiden willen jullie dat even weghalen, maar die gezichten spreken voor zichzelf, en ik ging het zelf maar even snel doen, dus ik kom met emmer en dweil naar voren, zie ik mijn collega's lachen, ik vroeg wat is er meiden, hun nou je hoeft het al niet meer te doen, het wordt al gedaan door een hond die het erg lekker vindt, nou toen ging ik bijna zelf ervan over me nek hahaha
Ooohhhh ik heb zo'n spijt dat ik ben gaan lezen in dit toppic. Ook ik ben nu echt beroerd. :sick: Maar ik heb zelf ook nog een leuke. Ik werk als tandartsassistente en dan beleef je ook wel een wat. Naast de behandelstoel zit een klein wasbakje om je mond te spoelen. We waren dus een keer een kindje aan het behandelen en zei dat ie moest kokhalzen. En je raad het al, hij spuugde dus zo alles in dat kleine wasbakje. Aangezien dat wasbakje alleen voor WATER is kun je nagaan dat alles verstopt was. Dus met handschoenen aan en verstand op nul aan de slag om alles uit het putje te halen. Nou dat is niet fris hoor. ale: Heb je daarna ook nog pauze. ha ha
als iemand overgegeven heeft kun je dit heel handig opruimen door er zand overheen te gooien. Het overgeef droogt dan in het zand, en je kunt het na een tijdje zo opvegen. werkt goed. Heb dit geleerd tijdens mijn stage op een basisschool, spuugt er ook ineens een jongetje voor m'n neus. Hij was zenuwachtig omdat sinterklaas zou komen, haha. Verder ben ik veel gewend, komt door m'n werk. Voor een poepbroek ( bij 'n volwassene) draai ik m'n hand niet om.
ow die vent is idd echt heeel erg! zat vorige keer ook bijna te kotsen toen hij die maag van die dode kameel opensneed om het vocht uit de inhoud te halen... echt te ranzig voor woorden!
@alle thuiszorgers: respect! ik zou echt niet de kots of poep of spuug van een ander op kunnen ruimen hoor!
Nou inderdaad heel veel respect... en dan vind ik poep nog niet eens zo erg als kots of spuug dat vind ik ECHT walgelijk.. ga ik kokhalzen etc. hoop dat t met mn beebje straks over is hahaha
heel gek, maar van je kindje zul je waarschijnlijk alles wel kunnen hebben! ik kan ook alles opruimen van die kleine meid zonder enig gevoel van kakhalzen of wat dan ook... dus dat komt wel goed!
Nou, hier dus niet hoor. Ik vind poepluiers nog steeds vies. En als Jarissa heeft gekotst ben ik blij als mn vriend thuis is. Anders kan ik dat van haar en met een beetje pech dat van mijzelf opruimen. En ook de snottebellen vind ik vies, vies vies.
Oja! Snottebellen! Kinderen die van zo`n hele vieze groene tot aan hun lip hebben hangen en dan steeds met het puntje van hun tong ff eraan likken... Nou,dan moet ik echt niet kijken want dan ga ik helemaal over mijn nek! Ik werk in een kinderkledingzaak en zie genoeg kinderen die dat doen en mama veegt het niet eens weg... Gatverdamme,haal er dan snel even een zakdoekje langs!
hahahaha, van snot wordt mij de pis gelukkig niet lauw! Maar waar ik wel van over mijn nek kan gaan is diarree... Gelukkig heeft Vigo dit nog maar 2 keer gehad. Hoewel ik het van hem veeeeeeel minder erg vond dan van volwassenen (heb ook schoongemaakt in een woongroep van verst. geh. mensen) OMG! Wat je dáár soms tegenkomt... ale: