Heb t al eens vermeld geloof ik, maar ik kreeg n ontbijtje op bed en doe nietsvermoedend n hap van mn gekookte eitje.. je raadt t al.. een kuikentje. GRUWEL
Dit is een goed topic voor als je op dieet bent, je honger is spontaan over! Ik heb ooit in een rusthuis als poetsvrouw gewerkt...Had een mevrouwtje eens een lekkere diarree-aanval gehad...op de muur. :sick: Sta je daar als 15 jarige op je eerste werkdag. ale: De geur die er sowieso al hangt in rusthuizen...jegh! Idd heel veel respect voor mensen die er dagelijks mee te maken hebben!
Ik word echt onpasselijk van dit topic.... ale: (en dan toch alles lezen he...) Ik ging een keer naar het toilet in een discotheek, had iemand haar (volle) tampon in het rond geslingerd... overal bloedspetters en de tampon lag op de grond...gatverdegatver, echt zo ranzig...
Ja, of het echt vies is in iedergeval wel gruwelijk. het was een mooie lente dag, eigenlijk de eerste lentedag van dat jaar . Ik doe het raam van mijn keuken open en hang uit het raam en snuif de frisse lucht met de geur van het voorjaar op, zie ik opeens de buurman 2 van zijn ganzen bij de nek pakken en ze ronddraaien
kwerkte ook in de zorg en was voor 1 avond op een andere afdeling.. (gesloten afdeling) en ik wilde een meneer naar bed brengen en had hem daarvoor nog naar het toilet gebracht.. en ik wil zijn incontinentie materiaal verwisselen bij zijn bed.. en hij begint me toch ineens te poepen en nog een keer diarree ook.. het liep zo over me schoenen heen :sick: ik meteen schoongemaakt en naar huis gegaan.. bah! en op mijn eigen afdeling kwam k sochtends een mevrouw wakker maken.. en ik denk wat heeft die nou?! (was nog vrij donker in haar kamer) had ze snachts der hand in der poep broek gestopt en het in der ogen zitten smeren, in der haar enzo.. der wimpers zaten allemaal klonten in :sick: als ik aan dat beeld denk moet ik weer kokhalzen.. eet smakelijk!
hoi, het is me nu 2 keer overkomen dat ik 'verse ' vis kocht, een keer in de supermarkt, en de andere keer bij de visboer, bij thuiskomst bleek deze onder de wormen te zitten. word je niet echt vrolijk van! heb nu dus een beetje een fobie voor verse vis! joyce
echt waar? maar hoe kan dat nou? hoe zag het eruit,? ik ben nu toch al misselijk.... ik was vroeger ook altijd bang dat er een kuiken in mijn ei zat maar mijn moeder maakte me altijd wijs dat dat niet kon.... want die eieren die zij kocht waren niet bevrucht zeg maar....
Wat een vies topic dit en toch lees ik het he Maar wil alleen ff zeggen: heb echt super veel respect voor mensen die in de (thuis) zorg werken! Dikke duim ik zou het niet kunnen. Baby's en kinderen prima haha
Hahaha, leuke topic... Dan weet ik nog wel wat vies. Toen mijn zusje kleiner was liet ze altijd haar softijsje aan onze hond likken. Op een keer nam de hond een lik en zag je zo een slijm draad aan dat ijsje hangen en toen deed ze hem weer zelf in haar mond dat ijsje nou toen trok ik ook wit weg... ale:
Op de basisschool hadden wij schoolmelk. Nou op een gegeven moment als ik thuis kwam bleef ik spugen en mijn moeder vroeg waar het van kwam.. Nou bleek de melk al 2 maand over datum te zijn, zat vol met klonten en ik moest het van de overblijf juf toen opdrinken en met niet aanstellen want dat zou zo horen! Mijn moeder is toen uit haar dak gegaan op school daar, en sinds dien drink ik amper melk... Het idee al om hieraan herinnert te worden bah!
ohhhhhhh, die herken ik ik had altijd de onhebbelijke neiging om zo uit de koelkast het pak melk aan me mond te zetten tot ik dus ook een bedorven pak aan me mond zette en klontjes proefde ale: ale: NOOIT MEER GEDAAN
gatverrrrr lust mn soep bijn aniet meer! kep ook nog n vieze (ook wel zielig haha) onze kat had n muis gevangen en was m aant opeten (opzich al ranzig) paar uur later liep ik naar de plek waar ze dus aant eten was (dacht dat ie m helemaal ophad...) Lag daar alleen nog t snuitje met oogjes, verder was alles weg AAAAH