vieze verhalen

Discussion in 'De lounge' started by acire, Oct 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    :sick: #-o

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hihihi... :) Dat heb ik ook eens gehad bij een bewoner.... En dan daarna zeggen "lekkere soep, zuster!" :( :pale:

3. sinada

sinada Niet meer actief

ja zoiets ja is toch te vies voor woorden

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ieuw....Dus er lagen overal hersens? :confused:
    Gatver de gatverrrrr!

5. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht

:pale: Ik word me hier toch een parij onpasselijk....

6. lieniej

lieniej Actief lid

May 24, 2007
    497
    0
    0
    Oke.......van dat verhaaltje over dat bakje met slijm moet ik dus echt braken...Bijna mn toetsenbord onder JAK!

7. sinada

sinada Niet meer actief

sorry :oops:

8. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Ehm ja... :(

9. Draadje

Draadje Bekend lid

Jun 1, 2008
    555
    0
    0
    In theorie zou het ook niet moeten kunnen, maar wij hebben het ook al een paar keer gehad hoor. Dus voortaan ontleed ik mijn gekookt eitje eerst voordat ik een hap neem...

Mijn vieze verhalen:

Ik liep in de tuin nietsvermoedend achteruit toen ik bijna uitgleed over een dode muis... Ik had het arme beestje helemaal geplet en je kon zien dat ze in verwachting was :confused: :( Ik vond het zo zielig dat ik moest huilen.

Verder heb ik een keer per ongeluk een stuk van een (huis)rat zijn staart afgestroopt met mijn schoen, dat was zo vies dat ik en vriendlief hebben staan gillen in de huiskamer :sick:

Vorig jaar op vakantie hadden we onderweg een lekke uitlaat dus reden we een pakeerplaats op om te kijken wat er aan de hand was. Terwijl vriendlief onder de auto lag om te kijken welk deel lek was stond ik er naast te kijken. Toen ik me omdraaide zag ik dat er in de bosjes een gast zich op mij stond af te trekken :confused: Ulgh dat beeld staat echt op mijn netvlies gebrand.... Ik voelde me zo vies...

Oh ja ik heb ook een keer gehoord dat iemand een stuk varkenspoot in zijn broodje bapao had :pale:

Zo dat waren wel weer even genoeg ranzige verhalen!

10. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Oh ja, ik had een keer een pleister in mijn eten toen ik met een vriendin lekker uit eten ging in een eetcafe.... Bleeh! En een excuus kon er geloof ik niet eens vanaf. Dan vergaat de trek je ook wel!

Goh er komen steeds weer nieuwe vieze dingen terug in mijn herinnering! Maakt heel wat los dit topic, haha!

11. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Toen ik in het verpleeghuis werkte met demente mensen was er een keer iemand die naar me toe kwam om te laten zien wat voor "moois" ze gemaakt had. Ze had zitten kleien met haar eigen poep...

Nu werk ik met meervoudig gehandicapten en maak ook genoeg dingen mee waarvan veel mensen over hun nek zouden gaan. Mij valt het niet eens echt meer op.

12. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    ohh dames dit topic is echt te erg.... :)

wel goed als je op dieet bent! ff lezen en je bent spontaan je trek kwijt! ;)

13. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    IEUUWWW...Dat slijmbakje.... :confused:
    Ik had vorige week een makkelijke maaltijd..
    Blikje sperciebonen (van die chinese)
    Zit ik me zoontje te voeren zie ik ineens een made (dood en droog) in zn bord..
    Onze eetlust was gelijk weg.. :(

14. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

Sep 24, 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Ik ging 3 weken terug voor het eerst na de bevalling weer es lekker uit eten...had me er erg op verheugd. Restaurant en eten zagen er goed uit.
    Ik had als voorgerecht een salade. Was halvewege mn bord, zie ik opeens een regenworm op mn bord liggen / kruipen.

Ook nu wordt ik weer misselijk :sick:

Vorige week ging ik de kattebak verschonen. We hebben 2 katten dus een xxl bak. Verloor ik mijn evenwicht en stapte zo in een flatse in de bak...getver.
    Kheb mn pantoffel direct weggegooid!

15. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

Sep 24, 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Ik heb trouwens ook al een keer bladluis in een salade gehad, deze had ik te laat ontdekt...

16. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

Sep 24, 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Nog eentje dan... ;)

Gloof dat het zomer 2007 was, het was hartje zomer en ook goed warm. Je hebt dan altijd 1 a 2 weken dat alles bederft toch :(:
    In de weken moet je eigenlijk elke dag je afvalbak dagelijks verschonen en er geen rauw vlees ingooien..

Ik kwam maandag thuis vanuit mn werk, we hadden logees gehad dat weekend en er lag een luchtbed in de kamer. Ik wil dat luchtbed opruimen dus ik pak deken op, zie ik een paar MADEN liggen.. Ik til voorzichtig het luchtbed op :confused:
    Het krioelde van de maden. Uiteraard kwam de kat even kijken waarom ik zo raar deed, hij vond het schitterend al die bewegende dingetjes. Ze zaten ook echt overal, en overal onder. Bij thuiskomst van mn vriend kwamen we er al snel achter dat hij een open bakje filet american in de vuilnisbak had gegooid!

17. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Al 2 keer bij de chinees afhaal een lange haar in mn eten (en mond dus) gehad...ik haal er niet meer!

18. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

wat een mega topic...hahaaaaa
    gatver de gatver.
    En wat een tijden dat iedereen typt.

Mijn verhalen;

ik korfbal en in de kantine kan je flesjes drinken kopen. Nu dronk ik dat altijd met een rietje op. Tot die ene keer. Het is een oude boederij kantine en tja soms tref je wat aan. Ik pakte een rietje deed dit in mijn cola en dacht; wat zuigt hij slecht. Ik harder zuigen en voelde wat in mijn mond. Wat bleek: een kakkerlak!@!@! Ik check voortaan al mijn rietjes! :confused:

Vandaag hoorde ik dat bij het pianostemmen in het verzorgingstehuis, dat er een dode muis in de piano lag. En de piano was aangevreten door muizen en motten. Jeg.

Had ooit eens een hamster. Deze heette speedy zo snel was hij. Dat beest onsnapt op een dag. Ik er achteraan. Op het moment dat ik dacht ik zak door me knieƫn om zo op de grond te belanden, beland ik mooi op zijn kopje. Krak zei dat kleine kopje. Roept mijn moeder: Hij leeft nog! Ja mam, dat waren stuiptrekkingen. :-s 8-[

Heb ook wel eens in een smerige pad getrapt of bij het wegrijden van de biobak over een pad gereden die onder de bak aan het slapen was. Alle organen en slijm stak eruit. :thumbdown:

Spuugverhalen (heb ook een fobie) iemand heeft wel eens over mijn schoenen heen gekotst met oud en nieuw. Of dat ik een wc in ging van een disco en zag dat alles onder gespuugd was!
    Ik ga erg weinig nog meer uit omdat ik bang ben.
    Of ik zat op school op de wc en naast me zat iemand lekker te spugen. (wat een kut geluid!) :pale:

Ja onze hond die ook paardenpoep at op het strand. (die eierkoeken werken echt! Verminderd echt het stront eten.

Maden die in een dicht pakje met staafjes voor de cavia/ hamster zat. Ik kreeg later als tip: bewaar ze met warme dagen in de koelkast. (de staafjes dan..haha niet de caafjes ) [-X

Nou ben benieuwd welke gruwel verhalen en nog meer komen ;)
    Maar die van overreden mensen bij treinen zijn te bizar voor woorden. Ik vind het vreselijk als je dit gezien hebt zeg. Hopelijk kregen jullie wel hulp om zulke dingen te verwerken :(

19. lieniej

lieniej Actief lid

May 24, 2007
    497
    0
    0
    Bij ons in het winkelcentrum staat altijd een loempia kar, waar je van die lekkere kleine loempiaatjes kunt kopen. Een paar weken geleden kocht ik er dus 1, neem een hap en zie dat er een hele lange zwarte haar uitsteekt....... geen loempia meer voor mij...

20. augustus

augustus Niet meer actief

OOOH wat goor zeg allemaal..

Als ik vanmiddag aan die reep chocolade wil beginnen, ga ik weer eerst hier lezen..Goed voor de lijn haha

Share This Page