vieze verhalen

Discussie in 'De lounge' gestart door acire, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    whahahahahahahahahah
    Ik vind het echt zo lachwekkend! Van die poep en die kots en die snotneuzen.
    Ik ben heel benieuwd hoe dat hier gaat...

2. Niet meer actief

echt he :confused:

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik kan ook niet tegen kots. Ga dan zelf ook meestal over mijn nek
    brrrrrr

4. Niet meer actief

oee ik ook, vooral die lucht!

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Dus....de kleine mannen moeten maar niet te vaak kotsen! :evil:

6. Niet meer actief

Hahahaha nee en anders mogen ze het zelf meteen leren opruimen :)

7. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik heb vrij lang bij de thuiszorg gewerkt en nou weet ik wel dat oude mensen niet altijd even schoon zijn. maar bij deze man was het altijd zo schoon. dronk daar ook altijd met smaak mijn bakje thee. totdat ik een keer om de hoek van de keuken keek en die man af zag wassen met het vaatdoekje. :confused:

bij een ander kreeg ik een keer een stukje taart. niks mis mee zou je denken. tot ik hoorde, die had ik nog over van moederdag. dat was dus twee weken geleden. ben goed ziek geweest. had sindsdien mijn eigen drinken en eten bij.

ook ben ik een keer midden in de nacht in het donker in de kots van de hond gaan staan. ik hoorde m over zijn nek gaan. vergeten het licht aan te doen en hoppa vol erin. was echt van die warme verse :-s

8. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

gadverdemme zeg wat een verhalen :confused:
    wel goed als je op dieet zit om hier te lezen,val je vanzelf af :) :)

9. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik werk in een verpleeghuis en een collega van me was een mevrouw op het toilet aan het helpen die ontlasting had gehad, de mevrouw was net klaar en mijn collega hing een beetje met haar hoofd boven de pot om haar rok dicht te ritsen en tegelijkertijd trok ze met haar andere hand de wc door. En ja hoor.... die grote drol werd met een waterval recht in haar gezicht gelanceerd! Whaaaaaaaaa..... :D :D

10. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    vind het zalig om te lezen, ik kan daar nog redelijk goed tegen hoor allemaal, ga niet zo makkelijk over m'n nek!

11. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    gatver! wat goor allemaal zeg.
    maar ik doe het wel zo onderhand in mijn broek van het lachen. :) -wel toepasselijk voor dit topic, dan heb ik gelijk óók een vies verhaal, hihi-

12. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Het meest smerige dat ik wel eens heb meegemaakt (op zelfmoord van een bekende na dan) was een hond uit de buurt die kinderen altijd besprong als je naar school toe liep.

Ik was denk ik 8 ofzo de hond besprong mijn knie en bleef net zolang rijden totdat.... naja je raad het vest wel.
    Heb echt staan huilen en voelde me zo vies we hoorden later dat de hond dit al heel vaak gedaan had, en de politie de eigenaar had gedwongen de hond te laten castreren.
    Word nu nog vies als ik er aan denk.

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hahahaha je hele broek wit

hahahahahahaha

14. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Vond het helemaal zo leuk niet toen ik 8 jaar oud was.
    Zeker niet omdat ik al eens door een hond lelijk gebeten was in mijn gezicht dat was het meeste smerigste wat mijn moeder ooit had gezien.

15. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
  16. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    een bewoner die haar gebit schoonspoelt in het drinkwater van de buurvrouw na het middageten....en die buurvrouw drinkt daarna rustig aan dat glas als ze de kans kreeg

studenten die te veel drinken dat ze opgenomen moeten worden in het ziekenhuis en zich de hele tijd onderkotsten. Bij van die mooie meiden hangt dat dan lekker in hun haar. Jakkes

Mensen met riekende tumoren kunnen ook op je maag slaan. Zeker als je zwanger bent

17. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Ok, net veel smerige dingen op tv gezien in 'de 25 grootste viezerikken'. Van heeele ranzige woningen tot de meest smerige dingen zie ze moesten eten (bv worstjes met levende bloedzuigers, kakkerlakken, mestkevers, wormen enz). Echt heel smerig!

18. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    iieel heb je de mensen ook gezien de naaktslakken moesten eten

19. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

iiiiiieeee, ja die was ook echt heel smerig. Ik heb alles gekeken en er zaten echt heel veel ranzige dingen tussen! :sick:

20. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Woehahahha wat een leuke topic! vooral voor de net-zwangeren onder ons die nog zo misselijk kunnen zijn ;)

Maargoed, ik werk ik het ziekenhuis op de longafdeling, en daar was een meneer die had altijd een sputum potje op z'n nachtkastjes voor het sputum.

Nou was die meneer niet helemaal meer bij de tijd en was het potje vaker leeg dan vol dus we snapten er al niks van.

Op een ochtend ging ik bij deze meneer even wat controles doen en wil dus ven het bedgordijntje opzij schuiven....nou, je raad het al, al dat vieze groene/bruine/gele spul zat op het bedgordijn waar ik midden met mijn hand in zat te graaien! Iiieeeeuuwwwwwwwwww!

Of, je loopt gehaast over de gang vann de afdeling, komt je collega net een deur uitlopen met een bomvolle urinaal :( snappie?

Deel Deze Pagina