ik had laatst ook iets vies..wij poetsen de billen van de kinderen op het kinderdagverblijf,,als ze gepoept hebben met een washandje schoon.. die vouwen we dan binnestebuiten..en doen ze in een ton.. en collega was een kindje aan het verschonen.. en kreeg telefoon.. ze vroeg of ik het over wou nemen.. dus ik pak het washandje vast en steek mijn hand erin.. had ze hem blijkbaar al binnestebuiten gevouwen,,zo te voelen...echt vies man.. mijn hele hand onder de stront..
Sorry, moet nu echt lachen . Mijn kat brengt geregeld dooie muizen mee. Dat is al goor genoeg natuurlijk. Maar laatst zat ie gewoon op een muizenhoofd te kauwen onder de bank :sick: , en de rest lag ernaast. Ging bijna over me nek toen ik het aan het opvegen was. Ook is er een paar jaar geleden iemand voor de trein gesprongen waar ik in zat. Iedereen moest de trein uit midden in het bos, om met de bus verder te reizen. De hele voorkant/onderkant van de trein zat onder het bloed en brokjes van alles en nog wat. Heel triest natuurlijk. Maar ik ging bijna van mijn stokje, zo erg.. ale: Heb er nog weken nachtmerries aan overgehouden.
Ik heb ook nog in de gehandicaptenzorg gewerkt. Nu kan ik redelijk wat hebben wat betreft poep en pies. Al is het wel vies als je de volgende ochtend komt kijken en iemand zwemt letterlijk in zn kots en diarree. Maar ik kan ook niet tegen snot....IEUW. Daar was ook een vrouwtje die moest niezen...ze liet een hele grote klodder groen snot achter op de tafel. Dus ik zei: "Ruim je het wel even op?" Zij: "Ja hoor!" En ze pakt zo die klodder op en eet hem op. Dat is de eerste en de enige keer dat ik over mijn nek ben gegaan op mn werk...maar ik heb nooit meer smiddags kunnen eten als ik op haar woning werkte hahaha...