Nieuwe vloerbedekking en inderdaad een herfstig bos na een regenbui. Hihi wel grappig om te lezen wat jullie lekker vinden ruiken
hè gatver viezerik! iedereen weet toch dat dames geen scheten laten. En als dat per ongeluk toch gebeurt, dan ruiken ze naar roosjes Das toch algemeen bekend???!!
Van dat natte voer voor de katten. Niet alle soorten, maar van sommige krijg ik echt haast zin om met ze mee te eten
afgestreken lucifer!! Heerlijk! Als het gaat onweren of net heeft geonweerd; zo'n ozonluchtje zomerse regenbui een geitenstal... Tja..... bruinkool (in Tsjechie, waar ik zeer vaak kom wordt daar nog op gestookt, mag in Nederland al heeeeeel lang niet meer. Maar oef, wat ruikt dat heerlijk). echte vieze (lekkere!!) stinkkaas bleekmiddel (het ruikt zo lekker schoon en hygienisch) gier/mestlucht
Van die hele oude kelders Heb het ook met eten, appelstroop of pindakaas, snuf er af en toe eens aan maar vies om te eten!
benzine tweetakt bromfiets stofzuigerlucht reuk van bussen (warmte van de motor) afgestreken lucifer sigaretten in een pakje
Herkenbaar, heel veel dingen (incl eigen scheten, soms hoor haha)! Wat ik ook lekker vind: - muffe caravans/vakantiehuisjes. Dan wel de droge muffigheid, niet het vochtige luchtje! - de geur van mijn auto als hij lang in de zon heeft gestaan ?)
o ja schapen vind ik ook lekker ruiken en idd. de muffe caravan die je van stal haalt om mee op vakantie te gaan
lucifer die net uitgegaan is, uitgeblazen kaars, poep van mijn kleine toen hij nog echt klein was ( nu ruikt het niet zo fijn meer ).
Ik hou ook heel erg van de geur van benzine, lijm en verf. Op mijn werk zit ik wel eens aan een markerstift te snuiven Ook lekker: kaarsen die net uitgeblazen zijn, de geur van tijdschriften met van die dikke glanzende bladzijden (wehkamp catalogus bijvoorbeeld ), en de papiergeur van een nieuw boek. Geen e-reader dus voor mij... ik wil mijn boeken kunnen ruiken
gierlucht paardenmest gas tijdens het tanken de anti tabak kaars van de AH, sta altijd te snuiven in de AH vers gemaaid gras en vast nog veel meer
ja inderdaad regen na een warme dag! heerlijk! ennuh de ochtendmondjes van mijn kinderen als ze net wakker zijn dat vind ik echt heeeeerlijk! als ze net wakker zijn ff in de mondjes ruiken! best raar verder kan ik niks verzinnen.. xxx taatje
Pff komt mijn lijstje hoor... Uitgeblaze kaarsen Lucifers Benzine pas gemaaid gras Nieuwe boeken / tijdschriften De lucht na een flinke zomerse regenbui Verst geprint papier Aangebrande kerstboom Het nekje van mn dochter als ze net wakker is. Edit: Natte honden Nieuwe schoenen en een betere schoenenwinkel Kleren (kleren alleen als ze online besteld zijn) Vast nog veel meer, maar met stip op 1 komt toch echt wel: Een pas geboren baby!!!!!!! (weet alleen niet of dat dan alleen mijn baby is, of alle baby's hihi)