Ik hou van bouwwinkels (gamma, karwei etc.) Heeerlijk die houtgeur En van tijdschriften of nieuwe boeken Mmmm heerlijk!
Ik vind Schuur lekker ruiken, van die muffe donkere hokjes die je hebt onder flats. En benzine, lijm (niet te vaak aan snuiven, hahaha!!)..
Een pak zware shag. Ik rook het zelf niet maar mijn opaatje had altijd een pakje zware van Nelle en daar mocht ik altijd even aan ruiken. Als een collega op mijn werk nu een sjaggie gaat draaien vraag ik ook altijd of ik even "aan zijn zak mag ruiken" hihi
Ja heerlijk zware shag. Ik vind het vreselijk dat manlief rookt (ivm gezondheid, dat begrijpt u) Maar heel stiekum vind ik het heerlijk ruiken. Zo heerlijk mannelijk. En ik las het hier al ergens. Vochtige donkere hoekjes, trapkasten kruipruimtes enz. Haha raar eigenlijk. Ik vond mijn vader altijd zo lekker ruiken als hij thuis kwam van zijn werk. Ook zo'n lekkere grondlucht in combinatie met hout. Mijn vader is timmerman. Oja en boederijlucht, oftewel strontlucht. Geiten, koeien, schapen, paarden ik vind het allemaal heerlijk. Als ik s'vond terug vanaf mijn werk kom en ik rijd het dorp binnen, inhaleer ik altijd even extra.
ik vind mijn man lekker ruiken als hij van zijn werk komt! echt onweerstaanbaar,werkbroek aan t-shirt beetje baard en dan zweetlucht gemengd met deo hahahahaha
heel herkenbaar... maaruh... heb jij dan ook niet een verwarrend gevoel? Mijn vader rook vroeger namelijk ook zo , beetje zweterig, sigaretjes gerookt, deo en kantoorlucht. Het voelt voor mij veilig, denk ik. Ik bedacht me er vanochtend nog eentje. Pleisters en plakband. Vooral die bruine stoffen pleisters die je moet knippen en de ouderwetse plakband
nee eigelijk doet het mij niet aan mijn vader denken,hij had nooit parfum of zo op hij rookte wel maar dat doet mijn man weer niet hahaha oh ja en parkeergarages
Ik ben helemaal anti roken maar als mijn vriendje van vroeger thuiskwam en hij rook naar zware shag en smaakte naar bier, dan kon je me oprapen, hmmmmm Benzine vind ik verder lekker ruiken, uitgeblazen kaarsen en de hond
- Dettol - Oksel van vriendlief.. (jaaaja... ben vast niet de enige..) - Pampers (voordat ze gedragen zijn natuurlijk) - Mijn hondje ruikt soms heel apart, ik zeg altijd naar popcorn..
Ik heb het andersom, koffie vinden veel mensen heerlijk ruiken, ik krijg er koppijn van en word er misselijk van (sinds ik zwanger ben geweest) bah bah, en mijn man drinkt graag koffie, ik sla graag de koffieronde over, ik drink het ook zelf niet. Verder vind ik lekker benzine schoenenwinkel / paardenwinkel (het leer) dettol Mijn opa vond vroeger onze scheetjes ook helemaal geweldig deed ie altijd voor de gein onder de dekens gaan snuiven (haha nee niets seksueels ofzo) maar gewoon voor de lol en dan lag ik helemaal dubbel natuurlijk, ik vind nog steeds dat eigen scheten niet stinken echter mijn man denkt hier anders over LOL!!
ja hier nog een timmermansdochter.. ik ken de geur van hout/stof met zweet en shag.. idd heerlijk haha. Mijn man ruikt altijd naar zweet als hij gewerkt heeft en ik kruip dan graag tegen hem aan... het heeft iets.. iets mannelijks..