De zweetvoeten van mijn zoontje een nieuw boek,en in mijn zwangerschap werd ik helemaal wild van blue wonder voor de vloer.
Tja, van mijn zoontje kan ik ook nog wel wat opnoemen. Maar het lekkerste vond in zijn hoofdhuidje de eerste paar maanden, ik MOEST eraan ruiken. Ik vind het jammer dat hij dat luchtje nu niet meer heeft. Hij heeft nog steeds wel een eigen luchtje maar niet die meer.....mmmm
Jaaaa uitgeblazen kaarsen vind ik ook erg lekker ruiken!!! Echt een wintergeur. Verder vind ik pas gemaaid gras, benzine, lijm (pritstift) dikke zwarte stiften en eehhmmm ja me eigen ruften ook heel soms haha.
Dat herken ik, de eerste maanden van t hoofdhuidje en de haartjes, ik moest ook altijd snuffelen aan mijn dochter heeeeeerlijk! Ik snuffel nog steeds aan haar ze heeft nog steeds haar eigen geurtje, al is ze gewassen dan nog ruik ik t hihi... Oh ja en benzine vind ik ook lekker ruiken..
Ik heb tot pagina 3 gelezen en daarna deze, maar ik vind oude mensjes meestal wel lekker ruiken... als ze tenminste die ouderwetse zeeplucht om zich heen hebben.
De rook van net uitgeblazen lucifers en kaarsen Watervaste stiften Pas gemaaid gras De geur die van de straten komt als het na een lange tijd weer regent De geur van herfstbladeren op straat Een nieuw boek of tijdschrift Pritstift en sterke lijm Vroeger inderdaad mijn vader (timmerman) die van zijn werk kwam Het luchtje dat veel oude mensen op hebben, zo vertrouwd!
olie lucht omdat mijn pa altijd zo ruikt dus is soort van vertrouwd. muffe lucht in bijv kelder. aardappelschillen daar snoof ik vroeger al van. detol zaagsel oftewel vers geschaafd of gezaagd hout
Schoenenspray... heerlijk!!! Benzine vind ik ook lekker ruiken en die schoollijm die ik vroeger op de basisschool had.
Onze hond is een zweethond (basset), eigenlijk stinkt ie enorm maar ik vind het lekker. Als een schuur net in de teer (soort verf) is gezet, heerlijk.