vieze wiet lucht!

Discussie in 'De lounge' gestart door bezigbijtje, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Bleken allebei van begin dit jaar ipv vorig jaar maar is mijn bijdrage toch nog nuttig geweest misschien :p.

2. mijn schoonouders hadden het altijd als ze op vakantie gingen en dat bleek van de uien af te komen die lucht ;) dus de uien die wat langer hadden gelegen...

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.709
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik ruik het bijna dagelijks,maar ik woon in een huis dat ik moet delen met 6 andere mensen.

En 60+ met plantage...zou best kunnen,AOW is ook geen vetpot.;)

4. Within

Within Niet meer actief

Ik ruik het hier ook regelmatig, maar mijn onderburen (schuin naar beneden) zijn wietgebruikers. Door de gezamenlijke ventilatie in het gebouw hier, worden we net zo stoned als we op de WC zitten..

5. augustus

augustus Niet meer actief

hahaha juist die oudjes hahahaha. Nou serieus je weet nooit hoor bij je buren wat ze verbouwen. Bij mn vriend zijn ouders worden om de haverklap in de buurt padjes ontruimd omdat het weer raak is.

6. augustus

augustus Niet meer actief

@whitin, ik kom eens bij jou plassen dan hahaha

7. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Het hoeven niet perse de buren te zijn he..
    Toen we bij mijn schoonouders in de tuin zaten roken we ook heel vaak een wietlucht.. En dachten we ook dat iemand zat te roken.
    NU blijkt dat er een wietplantage in een woning 3 straten verderop was opgerolt.. Dus we roken elke keer die lucht als diegene aan het oogsten was.. en dat kan je heel veel weg ruiken hoor ;)

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    het kan ook zo zijn dat je kruipruimte onder water staat/heeft gestaan. (door de heftoge regenval van de afgelopen maand zijn er veel kruiruimtes onder water komen te staan)

Dit loopt heel langzaam weg en gaat dus min of meer rotten, dit kan ook naar "wiet"stinken.

9. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

misschien gebruikt één van die oudjes het wel als medicijn, weet jij veel... Echt hoor, ik zie niet in waarom oudere mensen niet zouden kunnen blowen;)

10. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Wat Suenne zegt. Wiet wordt ook als medicijn voorgeschreven.

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Maar even terug komen over waar het om gaat....

Het is alleen BINNEN in de woonkamer echt op een klein puntje als je daar staat (klinkt stom, net vriendinnetje laten ruiken en die zegt het indd ook zo) en boven op hetzelfde punt ong. erboven op de verdieping. Verder ruiken we het NERGENS. Dus ook niet in de hele woonkamer, maar echt op een stukje maar.... :(

dus lijkt me stug dat het van buiten/buren af komt.
    Over die kruip ruimte, zou kunnen we zijn er 1jaar terug voor t laatst onder geweeest met verbouwing verder niet meer. We moeten dan namelijk vloer weg en zware kast weg hahaha.... Misschien dat toch maar ff bekijken.

12. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Ik heb dit boven gehad. Echt een wietgeur op een bepaalde plek. Bleek het te zijn van een nieuwe hometrainer. De geur was er sinds die er stond. Zaten weekmakers in het plastic die die geur verspreidde. Niet aangenaam maar het werd op een gegeven moment wel minder. Veel luchten!

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik dacht ook als eerst aan een plantage bij de buren. 60+ of niet, ook die mensen doen dat wel hoor..

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nou zeg, ZO herkenbaar!!

bij ons ruik ik af en toe als ik in het hoekje van de bank zit opeens een enorme wietlucht, zo vreemd;) (de bank staat wel bij het raam ,dus misschien toch van buiten?) Ook ruik ik het dan in de gang. soms is het er dagen niet en dan opeens weer heel erg, maar het ergste is het boven op onze slaapkamer, daar ruikt het geregeld echt naar een wietplantage:$

en ik heb geen idee waar het vandaan komt, wij hebben ook oudere buurtjes;)maar ik het toch wel het gevoel dat er ergens in de straat een plantage zit, en dat als de wind deze kant op staat dat wij er zoveel last van hebben. Ik zou niet weten waar, we wonen in een super rustige buurt, maargoed dat zegt ook niets natuurlijk.
    ik zit altijd op de slaapkamer achter de naaimachine en als je dan zo een uurtje bezig bent stik je opeens niet meer zo recht:D

de bank/gang/slaapkamer zijn wel allemaal aan 1 kant van het huis zegmaar, van de winter idd maar goed opletten op welk dak er geen sneeuw ligt:cool:

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Heb jaren naast een coffeeshop gewoond ;)...je raakt er aan gewend, hahaha!

Kan het misschien zijn dat iemand het buiten rookt en dat je het daardoor binnen ruikt? Of...misschien heeft iemand wierrook branden?

En die oudjes van tegenwoordig.....;) Je hoort het tegenwoordig steeds meer he. Omdat ze hele lage aow'tjes hebben willen ze ook wat bij verdienen.

Oooh, die plantjes ruik je echt wel, helemaal als het "oogst"-tijd is!
    Dan kan je het buiten ruiken....

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik ruik namelijk altijd bij de oudste op de kamer een sigaretten lucht en het lijkt me stug dat ze nu al rookt....2 jaar!
    Maar kwam er van de week achter dat ons buurmeisje buiten rookt, dus denk dat het daar vandaan komt.

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb hier in 1 keukenkastje dat het ruikt alsof er een pakje zware shag ligt.
    Kan houtrot zijn, dat ruikt ook heel apart.

Misschien dan net een klein stukje in het plafond/vloer, omdat je het boven en beneden op precies dezelfde plek ruikt?

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha, de 60-ers waren de hippies in de jaren '70! :p

Maar als het huis van de woningbouw is zou ik het hen laten onderzoeken ;).
    Uit welk bouwjaar is het huis? Zijn het allemaal betonvloeren of ook houten vloeren. Zitten er nog heel veel lagen oud behang op bijvoorbeeld? Hebben jullie de muren gesausd met flexa?
    Zit er een badkamer in de buurt?

19. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een soort wiet achtige lucht gehad in een meterkast. Na heel veel bellen en vragen was het waarschijnlijk een klein gaslekje. Nu ruiken we het nauwelijks meer.

Deel Deze Pagina