Het is 2 dagen na mijn NOD, ik had in eerste instantie de dag voor mijn NOD iets bruin verlies en dacht dus dat ik ongesteld zou worden. Ik baalde als een stekker. Maar na 1 dag wat licht roze en iets bruin verlies blijft de mentruatie weg. Ik heb wel wat zwangerschapstekenen, maar dat kunnen ook toevalligheden zijn, zoals iets bruinig rond de tepels, verstopping, vlekken in mijn gezicht. Ik heb al 1,5 week vreemde pijntjes in mijn onderbuik. Ik heb de dag van mijn NOD getest en vanmorgen weer. Maar de Matcare test is negatief. Nu ben ik bang dat ik mijn menstruatie tegen hou omdat ik zo graag zwanger wil zijn. Heeft iemand daar ervaring mee :
Ja helaas wel ja! Nerveusiteit kan je menstruatie beinvloeden! Probeer over een paar dage nog eens een test of ga ff langs je huisarts. Veel suc6 en dat de wegblijven! Liefs Marjo
Thnx, ik denk dat ik over een week, als de mentruatie wegblijft, nog een test doe, en anders inderdaad naar de huisarts ga. Ik heb iets gehoort over romed midstream, die testen zouden gevoeliger zijn. Misschien dat ik dat eens probeer.
hoi meid idd wat muuske zegt kunnen spanningen enzo je menstruatie tegenhouden veel succes meid hopelijk blijven de duivels met goede reden weg en anders hoop ik dat ze snel komen zodat je door kunt gaan met de volgende ronde succes
ik denk het ook ja. afgelopen keer was ik ver over mn NOD en ik dacht maarsteeds, niet ongi worden, please niet ongi worden...en ik werd het ook niet. 2 x negatieve test bracht e met beide beentjes op de grond en prompt kwamen de Kweet niet of ik het zelf heb tegen gehouden, maar misschien wel
Dat is bij mij inderdaad ook het geval, ik denk steeds maar "laat het niet komen, laat het niet komen" En het komt ook niet. Ben bang dat ik het inderdaad nu toch zelf aan het tegen houden ben.
Oh bah, ik herken dat zo. Ik ben bang dat de nervositeit en het gevoel dat ik het niet wil mijn ook tegenhouden. bah.. Succes meid ik hoop voor ons dat het deze keer niet door de stress komt.
Ik heb het ook gehad, was 9 dagen over tijd toen ik ongi werd! ik zou niet met romed testen, die staan heel slecht bekend. gebruik maar eens de zoekfunctie van deze site, dan vindt je er zat berichten over. groetjes, marieke
ik denk niet dat je met dit soort zenuwen je menstruatie tegenhouden. iedereen heeft dit immers elke maand. Misschien iets meer geduld, je huisarts ziet je aankomen met een week overtijd klinkt lullig maar je kan gewoon zomaar een keer wat later zijn.
Ik ben ongesteld geworden! Dit is wel de eerste x voor mij dat ik zo'n lange cyclus had. Ik ben nu wel blij dat ik ongesteld ben, want dan kunnen we door naar de volgende ronde! Bedankt voor jullie reacties!