Viezigheid is best wel goed voor kinderen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Wilma, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Touwens, hier gaat Vigo ook maar 2 a 3 keer per week in bad/onder de douche ivm eczeem. En hij kan tegen een flink stootje hoor. Hij is eigenlijk nooit ziek op een fikse verkoudheid na.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh ik zie mezelf over een poosje wel staan hoor, lekker met Tygho in de modder springen:D
    Of in de sneeuw rollen, heeeeeeeeeeerlijk!
    En daarna vooral lekker douchen.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Jaaaaah! ik kijk daar zo naar uit hé!!!
    Heb de laarsjes al klaar staan, oude kleding aan en als het weer dit weekend mee zit: lekker naar het bos in de bladeren rollen en in de plassen stampen :D

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja heeeerlijk lijkt me dat.
    Dat is toch super voor een kind, een papa en mama die ook meedoen!
    En stiekempjes vinden we het zelf ook super :D

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Sttt... dat mogen ze niet weten hoor....

;)

6. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik heb een vriendin, en vroeger toen zij klein was, moest ze óf de hele dag in de box spelen, óf wanneer haar moeder boven ging poetsen of strijken vastgebonden zitten in een kinderstoel en mee naar boven. :$

Haar moeder was bang dat zij vies zou worden of iets in huis vies zou maken.... Creepy hoor :D

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou Tygho mocht bij mijn ouders ook niet "los" in de kamer, ivm kwijlen en een gevoelige parketvloer.
    Nu kwijlt hij niet meer zo dus nu mag het wel.
    Ikke blij dat we vroeger toen ik klein was gewoon vloerbedekking hadden ;)

8. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vind wel dat er een verschil is tussen een pasgeboren baby en een flinke dreumes/peuter/nog groter kind. Voor pasgeboren baby's denk ik dat je wel moet oppassen met vuiligheid (maar ook dan doet iedere dag in bad meer kwaad dan goed voor de huid); daarna moet er vooral ook lekker gekliederd kunnen worden.
    Lekker, een hap zand uit de zandbak!

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Jamaar hoe vies maakt een baby zich? Enige wat er kan zijn is dat het melk terug geeft, zich onder poept of plast. Ja dan maak je het even schoon uiteraard. Maar dat doe je bij grotere kinderen dan ook neem ik aan ;)

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik ben volgens mij alleen de eerste paar weken echt alert geweest, maar al snel heb ik dit laten varen. Ik heb nooit flessen en spenen uitgekookt (behalve voor eerste gebruik), ik doe niet moeilijk als iets op de grond valt (tenzij het iets is wat moet worden opgegeten), etc. Ik "wist" dit overigens al, dacht dat het dus oud nieuws was :)

11. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, ik ben er eerlijk gezegd altijd wel makkelijk in geweest. Ik roep altijd al: och, is goed voor de weerstand. En Vince is inderdaad niet vaak ziek. :)

Deel Deze Pagina