wat de doen als zelfs antagel niet helpt.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Amfy, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou ja het staat er al hebben jullie nog oplossingen.

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej blusvrouw,

Heb je al melk en vla enz geprobeerd?

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

jep alleen niet omdat ik daar van ga overgeven maar dit is wat ik tot nu toe heb geprobeerd.

antagel
    rennie
    gaviscon ?
    huismerk kruitvat
    vla
    2 kussens in bed

ik slaap s'nachts niet meer en heb constant oprispingen

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Blusvrouw

Heb Regla-PH gebruik... ook een drankje wat bij de apotheek te halen is....

Weet niet of het in jouw geval helpt, aangezien je al een hoop dingen geprobeert hebt, maar je kan het misschien proberen.....

succes..

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hoorde trouwens op "ons forum"melden dat cola ook schijnt te helpen... (van verschillende mensen)
    maar heb dat zelf niet uitgepobeerd.....

En een truuk van "oma" is zuur met zuur bestrijden.. dus bv een augurk eten.......

Tja... t valt te proberen, alleen niet TE gortig met de cola he?

p.s. je hebt je naam niet echt mee he.....? blusvrouw met brandende maag/ maagzuur...

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee dat is zo :) dat heeft meer met het beroep te maken.ik zal eens even kijken voor dat andere drankje.er werd ook al gezegt een poeder dat voor zwangere is maar hoe het heet zou ik ook niet weten.maar de anta-gel is zo vies net of dat je een operatie zaal in slikt.

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    cola?
    Hielp mij goed

8. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ohh, vervelend!
    Ik herken je probleem... Alleen bij mij hielp niets.. Heb de laatste weken alleen maar letterlijk om de wc pot gehangen/of over de rand van de badkuip (als ik de wc niet haalde..). Ik ging op een gegeven moment alleen maar overgeven..
    Enne, ik hoop dat je kindje zakt, dan schijn je er minder last van de krijgen later in de zwangerschap.. Helaas bleef mijn beeb lekker tegen mijn ribbenboog aanliggen, en had er dus vanaf week 20 last van.... Heb soms dagen geleefd op Rennie/graviscon en de rest zeg maar...

Maar... nu t goede nieuws..... Ga langs een homeopaat! Ben ik ook geweest (had ik veel eerder moeten doen), heb toen een middeltje gekregen (een pilletje 'sepia' die ik moest oplossen in water, 1 slokje nemen) en werkelijk waar, het branderige gevoel was WEG... echt meis, het hielp (en ik sta soms wat sceptisch tegenover dit soort dingen..)

Succes!

9. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    hihi, van cola kwam het bij mij spuitend omhoog ;)

blusvrouw, sterkte! weet hoe vervelend het is.

10. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Hoi, ook ik gebruik regal-ph kauwtabletten, die kun je overal meenemen, en werken bij mij eigenlijk meteen, het is niet altijd helemaal over, maar de scherpe pijn is weg, en ik neem het wanneer nodig.
    Antagel, gaviscon enz. werkte bij mij niet, dus misschien de regla-ph kauwtabletten?
    Groetjes kikker

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik kreeg van de gyn medicijnen tegen maagzuur na 16weken zwangerschap waarbij ik bijna uitdroogde en het probleem dus aan maagzuur lag. Bij tweede zwangerschap minder beroerd geweest met dank aan die medicijnen. Maar dus wel in overleg met de gyn.

12. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    Bij mij helpt cola light altijd goed.
    En bedverhogen. Dus een kussen onder het matras en een extra kussen. Lekker hoog slapen. Verder hielpen gedroogde kikkererwten.
    Peentjes hielpen ook wel beetje. Verder was cola light het beste.

Deel Deze Pagina