Mijn dochter is echt een kleintje als ik haar met leeftijdgenootjes vergelijk: met 9 maanden woog ze 6,7 kg en 67 cm. Is wel al 4,5 kilo meer dan met de geboorte maar ze blijft heel fijntjes... nog meer mama's die geen kleine boeddha maar een klein frummelke hebben? Ze eet trouwens redelijk maar is ook heel duidelijk als ze niets meer wil, hoe is dat bij jullie?
mijn zoontje begon heel inimienie (40 cm en 1820 gram geboren met 31 weken en 5 dagen), maar is juist een inhaalslag begonnen: weegt nu bijna 7,5 kilo en is ongeveer 65 cm!
Hier nog een. Mijn zoontje is nu met 1,5 jaar ongeveerd 10 kilo en 76 cm. Hij zit net tegen de ondergrens aan bij het cb. Ik maak me absoluut geen zorgen! Hij eet goed, is gezond (op wat snot af en toe na) en een vrolijk ventje. Hij loopt, rent, springt, doet alles en is bijdehand. Nou, dat hij dan een ukkie is maakt dus echt niet uit wat gezondheid betreft!
hier ook een ukkie. Wel gemiddeld lengte en gewicht bij geboorte trouwens ( 50 cm en 3295 gram ) Met 14 maanden woogde hij ongeveer 8900 gram en was maar 71 cm. Hij is wel heel vrolijk enzo maar eet over het algemeen behoorlijk slecht/weinig.
mijn dochtertje was bij de geboorte 45 cm en 2.590 kg maar tegen dat ze 1 jaar was was ze al 74 centimeter en rond de tien kilo. ze heeft alles goed ingehaald
Mijn zoon was 3weken te vroeg geboren en was 40 cm en woog 1990 kg. En nu is hij 8 maanden en lengte is 68 cm maar gewicht is 9.800 kg. Hij is wel zwaar van zijn gewicht, maar niet heel lang.
Kyra is bijna 17 maanden en haalt de 9,5 kilo nog niet...(met 14 maanden woog ze 9010 gram en was ze 78 cm) Qua lengte gaat ze wel hard!
heej, hier nog een kleintje! toevallig gister gewogen en gemeten. tara weegt nu 6,7 kilo en is 69 cm lang. klein maar fijn! liefs linda
Mijn mopje is ook niet zwaar. Met de geboorte wel, ruim 8 pond en 54 cm. (met 42 weken precies gehaald) Maar ze doet het nu heel rustig aan. Met 11 maanden 7.9 kilo en 72 cm (lengte is netjes) Verder niks aan het handje. Is eigenlijk nooit ziek en dat vind ik t belangrijkste. Groetjes
Hoi, Hier ook geen boedha, mijn meisje is nu ong.80cm en weegt 10,2 kg, ik noem haar altijd mijn gespierde haring. Mama is wel een boedha, dus van mij heeft ze het niet, mijn man was ook altijd mager tot hij mij leerde kennen(haha). Het eten gaat het ene moment heel goed en er zijn dagen bij dat ze gewoon heel erg slecht eet, maar daar maken we ons niet meer ongerust over, als ze wil eten dan doet ze dat wel Groetjes Monique76
hier ook een klein ventje, vorige week bij het cb geweest en hij weegt 7,4 kg en is 68,5 cm. ik moest hem extra eten gaan geven want hij bleef toch wel erg klein zeiden ze. gelukkig was m`n moeder mee, kon ze zien dat het in de familie zit want zij is maar 1,56m . hij eet wel goed maar hij is ook heel erg actief dus hij verbruikt alles wat hij eet.
hier ook een ukkepuk. onze boef is nu ongeveer 67 cm en rond de 8 kilo. hij valt helemaal buiten de curve, hier doen we er niet moeilijk over aangezien ikzelf maar 167 ben en papa is 166, dus tja het is te verklaren! het cb doet er ook niet moeilijk over aangezien hij wel met de curve meegroeit en verder zich gedraagt als een kliko! meneer doet al een half jaar met maatje 62 voor broekjes en draagt nu langzaam aan steeds meer 68 voor broekjes, truitjes daarintegen zit hij in 80. klein maar fijn! joyce
Onze kerel begon ook vrij klein, 2720 gram met de geboorte. Maar de schade heeft hij helemaal ingehaald, hij is inmiddels precies op het gemiddelde bij het cb. En ook al zou hij klein blijven: kleintjes redden het ook best in het leven!
hier een fijn meisje, ze weegt nu 9.6 kg en is 78 cm. Maar een beer van een jongen, hij weegt nu 7.5 kg en is 62 cm. En toch krijgen ze van dezelfde borst.
Jelina was met 18 maanden, 77cm en 10.4kg. Wel een klein dikkertje, maar dat is ze al van de geboorte af. Toen was ze 47cm en 3140gr