vijandig baarmoederhalsslijm

Discussie in 'MMM clubs' gestart door kim1889, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1889

kim1889 Lid

14 mei 2014
    74
    0
    0
    verpleegkundige
    belfeld
    Hallo

ruim anderhalf jaar zijn we al bezig om onze kinderwens te verwezenlijken. Helaas lukt die op de natuurlijke manier niet.
    Afgelopen november bij de huisarts geweest deze heeft ons doorverwezen naar de gynaecoloog.
    Hier konden we in Dec terecht.
    Na de intake kregen we gelijk te horen dat ik eerst gewicht moest verliezen ( zat 0,1 boven de maximale bmi grens 35)
    Natuurlijk een flinke teleurstelling vooral omdat ik al 20 kilo was afgevallen.
    Met nieuwe moed maar weer aan de gang om nog eens 10% van mijn gewicht eraf te krijgen.
    Eindelijk gelukt kregen we telefoon begin april dat de bmi grens verder omlaag was gezet. Nou de moed zakte me in de schoenen.
    Na wat gegoogle kwamen we uit bij het Geertgen in elsendorp.
    Mijn man heeft hier telefonisch contact mee opgenomen en 2 weken later konden we terecht.
    Bij de intake kregen we te horen dat mijn gewicht totaal geen probleem zou zijn.
    Ik had gelukkig op dat moment mijn menstruatie zodat we gelijk op cd 12 terug konden komen voor een inwendige echo voor voor een fm. ( heb een zeer regelmatige cyclus.
    In een week tijd zijn we 3 mogen komen, 2x voor een fm en afgelopen zaterdag voor een slide test ( samenlevingstest buiten het lichaam om).
    Hieruit is gekomen dat ik vijandig baarmoederhalsslijm heb en de zaadcellen van mijn man worden totaal plat gelegd.
    ( met het zaad van mijn man is gelukkig niets mis, waar wel vermoedens lagen ivm zijn diabetes type 1)
    op dag 11 van mijn volgende cyclus mogen we terug voor een gesprek over welk traject het beste in onze situatie past.

Heeft er toevallig iemand ervaring hiermee en wat zijn de volgende stappen geweest

Deel Deze Pagina