vijf dagen over tijd, wel symptomen, geen positieve test...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miekemei, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik ben nu 2 dagen overtijd maar altijd harstikke regelmatig dus ik heb een klein beetje hoop.
    Echter heb ik al 3 negatieve testen in handen gehad. Echt omo wit zeg maar....
    Vanochtend toen ik met het paard op buitenrit was werd ik opeens erg misselijk... Heb wel last van mijn buik, onderrug doet zeer en met vlagen heb ik last van hoofdpijn.
    Ach we zien het wel....

2. miekemei

miekemei Lid

11 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, nog niet getest.. Wacht tot zaterdag... Whaaaah, word nu toch wel zenuwachtig...

Jij ook succes en laat het weten he! Spannend hoor!

3. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik zaterdag ook weer ga testen.

4. Faith1985

Faith1985 Lid

20 feb 2011
    8
    0
    0
    Ik kan niet wachten tot het morgen vroeg is.
    Ben alleen wel heel bang voor een terleurstelling.
    Ik denk dan van ach dat geluk zal ik wel niet hebben. (Maar hoop het WELLLLLLL). Mocht de test negatief zijn dan test ik vrijdag weer.

Spannendddd denk dat ik maar vroeg na bed toe ga hahahha :)

5. miekemei

miekemei Lid

11 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mij gaat t hoofdstuk dicht.. Vandaag ongesteld geworden..

Maar, alle geluk voor jullie, hopen op een positieve test!!!!!!!!

Veel liefs,

6. Faith1985

Faith1985 Lid

20 feb 2011
    8
    0
    0
    Ik ben ZWANGERRRRR :):):):).
    Heb vannochtend de test gedaan en kan het nog bijna niet geloven. Ben alleen maar aan het huilen hahaha.
    OOh ben zo blij en vind het zo spannend.

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @faith1985: gefeliciteerd met dit nieuws super!!!

Ben zelf inmiddels 3 dagen overtijd (banner klopt even niet) en heb besloten om in het weekend te testen als er dan nog niets is want durf niet ben ook bang voor teleurstellingen.

8. Faith1985

Faith1985 Lid

20 feb 2011
    8
    0
    0
    Dank je wel. Ben echt heel erg blij.
    Het is inderdaad de angst voor een terleurstelling. Ik heb vannochtend dus getest en was toen 7 dagen overtijd.

Ik durfde niet eerder. hahaha

9. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Faith wat geweldig voor je!!!Geniet ervan!

10. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Faith1985!!!
    En wat knap dat je een week gewacht had, het beloonde dus wel!

11. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @faith1985: gefeliciteerd.. wat een spannende week zeg.. ik moet 2 maart testen maar voel helemaal niets.. dus ik denk niet dat het raak is deze ronde (zit in ronde 2)
    vorige keer 4 dagen overtijd en toen werd ik ongi.

maar genoeg over mij!!! gefeliciteerd en geniet ervan!!!

12. Faith1985

Faith1985 Lid

20 feb 2011
    8
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal. Ben echt super blij, alleen moeilijk te bevatten nog.
    En inderdaad het wachten heeft zich wel beloond. Wou eigenlijk morgen pas testen maar kon niet meer wachten haha. Dit was ronde twee voor mij. Dus is echt super snel, had het nooit verwacht, ik heb zelf altijd het gevoel gehad dat ik onvruchtbaar was. Dus je snap dat ik echt SUPER blij ben. Ik hoop voor jullie ook dat het raak is, succes ermee, en laat het weten.

13. pasquinellover

23 feb 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    mhh ik ben nog steeds overtijd maar volgens de test negatief.
    Dan maar wachten ze ze er eigenlijk door komen die domme:x

hop naar de volgende ronde zekers :(

14. rach11

rach11 Lid

11 feb 2011
    55
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Faith1985

Gefeliciteerd!! :D Snel joh!!
    Ik snap precies wat je bedoelt trouwens, ik heb ook echt altijd zo'n gevoel gehad dat ik onvruchtbaar ben (zonder enige aanleiding eigenlijk) maar ik ben dus niet de enige die dat gevoel zo heeft hihi.
    Mijn vriend en ik hebben ook pas sinds begin januari de condooms de deur uit gedaan dus ik ben benieuwd hoe snel (of onverhoopt langzaam) het bij mij gaat!
    Vanaf morgen ga ik een tijdje van het forum tot ik zwanger ben om er zo min mogelijk of niet mee bezig te zijn zodat we het vanzelf wel zien ;)

15. Star82

Star82 Lid

27 feb 2011
    14
    0
    0
    hoi hoi

Ik ben nieuw in het forum, maar heb hetzelfde! Uitgaande van mijn langste cyclus (die was 35 dagen) nu al 4 dagen overtijd! je wordt er echt onzeker van. Ik heb al testen van kruidvat en nu ook van clear-blue gedaan, maar allemaal negatief.

In november ben ik gestopt met Implanon, daarna cyclus 35dgn en 26 dgn!

Gewoon maar afwachten tot einde van de week denk ik. Van al die testen word ik ook alleen maar zenuwachtig!

16. nora96

nora96 Niet meer actief

ik ben 1 dag overtijd, wel veel gerommel in de buik.. mijn eerste cyclus heeft 54 dagen geduurt zit nu dus op dag 30 dus denk dat het nog niet veel zin heeft om te testen.. wat denken jullie??

groetjes Nora

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Helluuuuup, ik ook :S
    Had zo'n nette cyclus en ineens dit...
    Had zaterdagmiddag (geen ochtendurine) een negatieve test. Wat denken jullie of raden jullie me aan?

18. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @Redhead, echt wel testen emt ochtendurine hoor!

Zit ongeveer in dezelfde situatie... Vier dagen overtijd, vorige cyclus mooi 27 dagen (net zoals vroeger voor ik de pil nam, was dan trouwens heel regelmatig). Nu al vier overtijd... Heb al twee weken het gevoeld at ik ongi wordt maar het komt er maar niet van... Durf niet te testen, weet ook niet waarom maar... Dit is wel nog maar de tweede ronde na mijn pil, zou ik nog aan eht ontpillen zijn? Eerste cyclus mijn ei niet gevoeld, geen vruchtbaar slijm, allerlei kwaaltjes. Deze cyclus dacht ik echt, ik ben ontpild want ik voelde mijn ei, had duuidelijk vruchtbaarslijm en alle kwaaltjes waren foetsjie verdwenen...

En zo is dit toch weer een lang berichtje geworden, sorry dames...
    Hoop voor iedereen in dezelfde situatie dat ze mooi roze testje in hun handen mogen hebben...

19. Star82

Star82 Lid

27 feb 2011
    14
    0
    0
    @mie ; ik zou ook niet te snel gaan testen, want dan is het steeds weer een teleurstelling. Heb zelf deze maand om de dag een test gedaan, maar achteraf (tja das altijd natuurlijk) ben ik er daardoor wel heel veel mee bezig geweest.

Nu nog steeds geen positieve test, maar ook geen ongesteldheid te zien/voelen. Morgen al dag 41 zucht..

Iedereen wel veel succes met wachten!!

20. Elsyadai

Elsyadai Lid

14 jan 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai miekemei ik ken t precies... vandaag precies dag 5 en uiteraard getest. en ja hoor positief :) ben superblij en hoop dat t voor jou dat geluk er ook mag zijn..

Deel Deze Pagina