nou ik zit ook op dag 34 en ook nog geen ongi te bekennen.. wel af en toe wat steekjes in de (.) of dit iets te betekenen heeft.. Ook heb ik de laatste tijd niet zoveel zin in eten... herkend iemand dit? Liefs Nora
hier 3 dagen overtijd, en nog steeds geen ongi en ook nog steeds geen positieve test.....kunnen allemaal niets meer doen dan afwachten
ik sluit me hier even aan, ik zit op dag 33 en vaag bruin en af en toe wat rood en neg testen...... wel symptomen en geen ongi krampen. dus ook hier wachten....
oh ja, ik ging uit van een cyclus van 28 dagen, had mijn ei niet gespot met de 2 ovu testen die ik nog had liggen.
hey dames,, ik ben nu 12 dagen overtijd en 3 nega testen gehad:x vanmorgen bij de HA geweest en ze zei mij dat ik vrijdag nog een thuistest moet doen en is die dan nog steeds nega dan maandag bloed test.. had een cyclus van 28 dagen, kon ik de tijd op gelijk zetten.. 2 weken voor nod veel witte vloed gehad.. vanaf dat ik me nod moest krijgen ook weer veel witte vloed, voel het soms gewoon lopen pijnlijke tepels, soms branderig, hardere/grotere borsten. soms misselijk als ik te snel opsta en snel shaggy en eet meer.. ik word erg onzeker omdat mijn lichaam me eigenlijk zegt dat het mss nu raak is maar toch twijfel ik omdat ik bang ben telleur gesteld te worden pfff wie heeft er meer ervaring mee?? groetjes