welke test moet ik nu geloven....1e of 2e

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dagmar1974, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik ben heeeeeeeeeeel erg boos!
    ik moest vanmiddag testen omdat mijn ongi uitbleef (al vanaf zaterdag bruin bloed....)
    ik moet als het doorzet beginnen met microgynon. maar het zet dus niet door!
    ik net testen met Romed (via internet gekocht, heb 4 x eerder een testje ermee gedaan en daar bleek ik niet zwanger te zijn..
    maar NU ben ik zwanger volgens deze test.... :D
    onbegrijpelijk! kan niet waar zijn omdat ik met ICSI zou moeten beginnen... ik nieuwe test halen van Clearbleu en die geeft aan dat ik NIET zwanger ben...
    wat moet ik nu geloven... en wat moet ik nu doen.... HELP!

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Romed is positief als de teststreep donkerder is dan de controlestreep. Is dat nu ook zo?
    Probeer anders ook even een Kruidvat test, die schijnen erg gevoelig en betrouwbaar te zijn.

Edit, Manny's optie is natuurlijk wel de beste. Succes!

3. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    He dagmar
    De HA bellen en uitleggen en vragen of je bloed mag prikken.
    Dat geeft in iedergeval uitslag.
    Wat naar zeg zon onzekerheid.
    Ik zal aan je denken.

4. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik weet niet zo goed wat de controlestreep is en wat de zwangerstreep zeg maar.. maar de ene is vrij dik en de ander is gewoon... ze verschillen wel qua dikte zeg maar... :(

ik had al eens eerder gehoord dat die testen snel positief testen maar wat k al zei paar maanden geleden heb ik ook getest met deze en toen gebeurde er echt niks! dus ik dacht nu.... pffffff wat een rotdingen zeg....

5. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik heb wel gehoord volgensmij hier op het forum dat die van romed niet goed zijn!
    dat ze wel vaker zwanger aangeven terwijl je het niet bent
    maar meschien ben jij wel zwanger
    succes!

grtjess

6. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    balen meis, snel de ha bellen en vertellen wat er aan de hand is, hopelik mag je snel bloedprikken dan!

7. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    pffff ja ik kan niemand meer bereiken nu... en ik zou moeten beginnen met de pil om ICSI in te gaan.... maar als ik zwanger ben mag ik daar dus niet aan beginnen... ik weet t ff niet meer nu.... :cry:

8. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    ik zou als ik jou was dan toch nog ff een dag wachten met die pillen, morgen vohten vroeg gelijk de ha bellen en alles voorleggen aan hem!

Je kunt iig niet die pil gaan slikken, stel dat je wel zwanger bent! Niet doen hoor, dan maar een dag later beginnen, beter op safe spelen!

9. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    dagmar
    ik zou als ik jou was morgen een andere test doen
    digitale van clear bleu weet je het gelijk zwanger of niet

anders toch de gyn bellen aangezien je al in het traject mmm zit

heel veel succes

gr maria

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Is er nog een drogist open? Zou ik even wat andere testen halen. Maar dan nog, als je nog maar heel pril zwanger bent kan het zijn dat je zo weinig HCG hebt dat het niet bij elke test al duidelijk is.

Je zou kruitvat kunnen proberen, daarvan roept men hier vaak dat ie wel gevoelig is. Maar ik heb helaas geen ervaring.
    Alleen met Hema en die was voor mn NOD ook positief (de vorige keer althans, deze keer testte ik pas na NOD)

Succes en hoop voor je dat je nog een positieve test krijgt vandaag. Anders morgen vroeg meteen de HA of je gyn oid bellen!

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    er is altijd nog wel een apotheek open waar ze ook zwangerschapstesten verkopen, misschien kun je er daar nog 1 kopen

12. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik heb net gebeld met het ziekenhuis.. was niemand meer op de poli.. ben toen dooverbonden naar de kraamafdeling.. verpleegkundige en verloskundige gesproken.. die hebben mij toen even doorverbonden met de dienstdoende gyn.. die raadde me aan om morgen nog testje te doen, eventueel bij huisarts en NIET te beginnen met pil nu..
    hij vond t wel raar 2 verschillende testen maar had meer goed gevoel bij de clearbleu ipv testje via internet van 1 euro ps.. :x
    dus met andere woorden hij vertrouwd romed niet echt.. hij kent het niet hoor.. maar klonk hem raar in oren zo goedkoop,.
    die ene dag later beginenn met de pil maakte volgens hem niet zoveel uit.

dusssssss morgen even naar de HA toe!

hij deed wel beetje raar vond ik trouwens.. ik verstond m niet goed maar ik begreep n beetje dat hij zei dat het nu niet zo goed uitkwam dat ik belde.. mijn oven stond aan en die maakte even lawaai.. pfffff
    ik zei bedankt voor uw tijd en sorry... hij zei maakt niet uit tis goed zo... nou jaaa.. vaaaaag! dit is toch niet erg dat ik om deze reden bel?

13. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Hoe was het bij de huisarts?

14. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Inderdaad een raar gesprek zo bij de gyn.
    Heb je nog een test gedaan vandaag? en nog de ha gebeld?

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    hey dagmar, hoe was het bij de ha? we zijn erg benieuwd! (kan nat ook zijn dat cb meer hcg nodig heeft!) ik hoop het zo voor je!

16. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    heeej meiden!

bedankt voor de reacties... ik heb gisteravond laat nog getest voordat ik nara bed ging (weer met Romed, ik had nog 1 liggen) en die was helaas ook negatief.. dusssss ik ben toen toch maar begonnen met slikken van de pil. en vanmorgen niet naar HA gegaan.. gewoon gewerkt...
    rotdag gehad, veel gehuild, erg emo... en ontzettend moe.. heb hele avond op bank geslapen...
    maarrrrrrrr de duivels zijn vanavond toch nog doorgebroken... :confused:

dus ICSI! here we come..... pfffff ik was even zooooo blij dat wij dit niet hoeften te doorstaan maar helaas... we zullen het moeten doen...

jullie allemaal meer succes en ik hoop dat jullie heeeeeeeeel snel zwanger mogen zijn...

liefs mij

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Balen Dagmar!
    Ik wil je heel veel succes wensen met ICSI, en ik hoop dat je snel zwanger mag raken.

Groetjes Dayenne

Deel Deze Pagina