Heel onverwacht had ik de afgelopen week sinds vrijdag al een licht streepje op de Sensitest. Mogelijk heb ik nu een kortere cyclus. Ik doe voor het eerst ovulatietesten, dus weet niet hoe het de vorige maanden is geweest. Ik temperatuur ook elke dag. Vanaf dag 1 meet ik 36,6c. Zaterdag en zondag was het 36,2c, maandag 36,3c en vanmorgen 36,5c. Een keurige daling, die nu weer oploopt. Zal ik het weekend mijn eisprong hebben gehad? Mijn testen geven nog steeds een lijntje, maar niet zo duidelijk als de controlestreep. Zie foto album. Of ben ik te vroeg blij en moeten we nog een tijdje doortesten? Er is het weekend geklust, dus dat zit wel snor
Ik zou nog even doortesten. Er zit nog geen positieve bij. Beide strepen moeten even donker zijn of de teststreep moet donkerder dan de controlestreep zijn..
ik zie er helemaal geen positieve test tussen zitten, ik denk dat je eisprong dan ook nog moet komen. De ovulatietest is pas positief als de teststreep even donker of donkerder is als de controlestreep. Ik zou nog even door testen en tempen.
Klopt hoor, er zit nog geen goede test tussen. Maar uitgaande vd tempdaling dacht ik dat ik misschien het weekend toch een ei heb gehad. Maarja, dat weten we over twee weken sowieso Wij testen en klussen iig door, wil niks missen!