Na 2 mk test ik eigelijk teveel. Afgelopen vrijdag testte ik 2-3 en was ik 4+6, nu ben ik 5+5 dus hij zou nu echt 3+ aan moeten geven toch? Nog steeds 2-3 M'n kr2v5 is verder wel duidelijk. Moet ik rekening houden met weer een mk? Ik heb er gewoon buikpijn van ipv dat het me gerust stelt... Pfff
De een maakt sneller hcg aan dan de ander en je zou net op de grens kunnen zitten. Ik snap dat je je zorgen maakt, maar een test kan er uiteindelijk niks aan veranderen. Als je geen CB had gedaan, had je je dan zorgen gemaakt? De KV is erg duidelijk!
Meis ik raad je af om niet door te testen aks het je niet door vlk geadviseerd wordt. Het maakt je (zoals je nu zie), alleen maae onzeker! Ga lekker genieten.
Meid, wat moet het een vreselijk gevoel zijn om zo onzeker te zijn. Maar ik denk dat je het beste kunt stoppen met testen, je maakt jezelf alleen maar onzekerder als de test niet doet wat jij verwacht. Kun je geen contact opnemen met je vk of gyn en vragen om een vroege echo ivm je 2 mk?
ik zou gewoon stoppen met testen zo maak je zelf aleen maar onzeker ik heb ook nog nooit 3+ gehad en mijn dochter is alweer 4 maand
Oké, toch stoppen met testen dus! Ik heb as maandag een echo staan met 6+2.... Pfff spannend! Overigens op eigen kosten bij een bureau hier in de buurt want mijn eigen vk maakt pas rond de 9 weken een echo....
Ik zou stoppen met testen! Daar word je alleen maar onzeker van. Ik hoop van harte dat je maandag een mooie echo zist!
Hey Nispie Ik had hier ook een topic over geopend. Omdat cb steeds 2-3 bleef aangeven. Het is im het verleden 3x verkeerd gegaan bij mij dus ik snap je onzekerheid. Ik heb gelukkig afgelopen woensdag een goede echo gehad. En vandaag gaf bij mij de cb pas 3+ aan. Maak je niet druk. En positief blijven, hoe moeilijk het ook is.
herkenbaar meis die testdrang na vervelende ervaringen, het zegt alleen helaas helemaal niks en vaak zal je je onnodig ongerust maken.. ik vind je test(en) er mooi uitzien en lijkt me vooralsnog niet vreemd voor de termijn.. duim voor je dat het goed zit!
Lees vaak dat het niet klopt in topics aan hoelang ze zwanger zijn. Je kv knalt mooi hoor! Gelukkig maandag een echo hopelijk haalt dat je onzekerheid weg. Gefeliciteerd!
Je hebt een hartstikke mooie KV test! Die CB klopt 9 van de 10x niet precies. Probeer lekker te genieten meis, maak jezelf niet te gek. Liefs xxx
Vandaag m'n echo gehad en daarop was een mooi kloppend hartje te zien! Geeft geen garantie natuurlijkgezien mijn termijn (vk dacht zelfs dat ik een paar dagen minder ver was, wat volgens haar niet gek is na een miskraam). Maar ik ben nu wel wat gerust gesteld! Geen testen meer in elk geval!
Oh wat enorm goed om te horen. Wanneer moet je nu weer voor een echo? Spannend allemaal hoor. Probeer het los te laten. Stress is ook niet goed...
Bedankt! Over 2 weken weer echo! Ook begonnen met moeders voor moeders, en gelukkig ook weer een mooie knaltest vanochtend!