Hoi meiden met 16 weken hebben wij een pretecho Laten maken. Tijdens deze echo was het voor de echoscopiste niet geheel duidelijk wat het geslacht van ons kindje was maar uiteindelijk zei ze meisje. Met 20 weken wilde ik dit graag bevestigd hebben maar ook deze andere echoscopiste wist het niet zeker. Ze zei grote mogelijkheid op meisje. Nou keek ik natuurlijk mee en ik kon geen vagina ontdekken maar ook geen penis. Wel iets wat lijkt op een balzakje. Kunnen jullie mee kijken wat jullie denken?
Ik hoop het want we hebben alles al in huis voor een meisje. Maar omdat ze allebei zo twijfelde raak ik toch in de stress. Bij mijn eerste dochter was het over duidelijk nu niet.
Ik kan er ook niets van maken maar het lijkt inderdaad een balzakje wat je ziet haha Ik ben een leek dus weet het echt niet.. Misschien over een paar weken nog eens proberen en anders gewoon afwachten tot de geboorte want dan weet je het 100% zeker.
Wij hebben twee zoons en tweede dochtertje op komst. Deze foto lijkt op de foto's van onze jongens alleen zonder piemeltje. Bij de meiden is die balzak vlek er echt niet en zijn er overduidelijk drie streepjes naast elkaar te zien. Lastig hoor! Ik zou hiermee geen roze durven te kopen
Dat dacht ik dus ook. Bij onze dochter heel duidelijk 3 streepjes te zien. Dit keer bij geen één echo de streepjes alleen dit onduidelijke beeld. En op 1 echo 2 scheve streepjes. Dus nog geen steek verder vrees ik. We gaan met 28 weken nog een 3d echo laten maken. Hopelijk dan wel duidelijkheid
Ik hoop dat je gelijk hebt. Volgens de laatste echoscopiste die geen duidelijkheid durfde te geven, zei ze dat het vaak misging dat er gedacht werd een meisje. Om dan toch een jongen te zijn omdat het piemeltje dan verstopt zat tijdens de echo. Dus ze zei ik denk een meisje maar ik kan je geen zekerheid geven.