Hoi meiden met 16 weken hebben wij een pretecho Laten maken. Tijdens deze echo was het voor de echoscopiste niet geheel duidelijk wat het geslacht van ons kindje was maar uiteindelijk zei ze meisje. Met 20 weken wilde ik dit graag bevestigd hebben maar ook deze andere echoscopiste wist het niet zeker. Ze zei grote mogelijkheid op meisje. Nou keek ik natuurlijk mee en ik kon geen vagina ontdekken maar ook geen penis. Wel iets wat lijkt op een balzakje. Kunnen jullie mee kijken wat jullie denken?
Ik hoop het want we hebben alles al in huis voor een meisje. Maar omdat ze allebei zo twijfelde raak ik toch in de stress. Bij mijn eerste dochter was het over duidelijk nu niet.
Ik kan er ook niets van maken maar het lijkt inderdaad een balzakje wat je ziet haha Ik ben een leek dus weet het echt niet.. Misschien over een paar weken nog eens proberen en anders gewoon afwachten tot de geboorte want dan weet je het 100% zeker.
Wij hebben twee zoons en tweede dochtertje op komst. Deze foto lijkt op de foto's van onze jongens alleen zonder piemeltje. Bij de meiden is die balzak vlek er echt niet en zijn er overduidelijk drie streepjes naast elkaar te zien. Lastig hoor! Ik zou hiermee geen roze durven te kopen
Dat dacht ik dus ook. Bij onze dochter heel duidelijk 3 streepjes te zien. Dit keer bij geen één echo de streepjes alleen dit onduidelijke beeld. En op 1 echo 2 scheve streepjes. Dus nog geen steek verder vrees ik. We gaan met 28 weken nog een 3d echo laten maken. Hopelijk dan wel duidelijkheid
Ik hoop dat je gelijk hebt. Volgens de laatste echoscopiste die geen duidelijkheid durfde te geven, zei ze dat het vaak misging dat er gedacht werd een meisje. Om dan toch een jongen te zijn omdat het piemeltje dan verstopt zat tijdens de echo. Dus ze zei ik denk een meisje maar ik kan je geen zekerheid geven.
Jeetje wat lastig Als ik echo's vergelijk met die van mijn beide zoontjes zou ik zeggen dat dit een meisje is, bij ons was het heeel duidelijk beide keren. En je zou verwachten op zo'n termijn dat er bij jouw baby ook echt wel een piemeltje zichtbaar zou zijn.. Maar persoonlijk zou ik nog niet alles in roze gaan kopen en je teveel vestigen op een meisje tot je duidelijkheid hebt Ter vergelijking even een foto van ons zoontje erbij gedaan..
Ja dat is wel een duidelijke echo ja hahaha. Bij onze kleine hield hij/zij de benen steeds te dicht bij elkaar en dan weer een hand ertussen. Dus steeds geen goed beeld met dit als resultaat. Voeg nog even de foto van 16 weken toe. Ook hier lijkt het heel vreemd een of scheve vagina of piemeltje als streepje. Het streepje bij het beentje loopt namelijk helemaal door naar boven. Ook hier zei de echoscopiste ja ik weet het niet zeker want het beeld was elke keer anders en ook dit beeld kreeg ze maar 1x te pakken. Daarna was het zoals die van 20 weken. Om gek van te worden!!
Ik denk een jongen. Op de eerste foto is het beeld niet mooi in het midden van onderen genomen maar meer richting de billen/rug. Hierdoor zie je vaak bij een jongen alleen de balzak en valt het piemeltje buiten beeld.
Ps jouw 16 wkn echo lijkt op die van iemand van hier rond dezelfde periode. Zij krijgt een jongen (nu wel duidelijker in beeld kunnen krijgen). Bekijk bijlage 535177
Ik zou denk ik ook eerder voor een jongen gaan. Je zou een 3D echo kunnen doen. Misschien dat je dan meer duidelijkheid hebt.
Ja ik dacht ook dit is niet hoe het er bij een meisje uit ziet. Heb die van mijn dochtertje er na de echo gelijk bij gepakt en dat lijkt in de verste verte niet op deze echo.
Dit lijkt inderdaad heel erg op mijn 16 weken echo!! Begin nu toch het gevoel te krijgen dat ik misschien vanaf begin Gelijk had, dat ik Dacht zwanger te zijn van een jongen.
Ja we willen met 28 weken een 3d echo Laten doen, maar ik weet niet of dan het geslacht nog goed in beeld te krijgen is. Of zal ik dan eerder moeten gaan?
Als de baby meewerkt is het geslacht dan zeker nog duidelijk te zien. Kun je dat zelf nog wel zolang volhouden?? Ik zou nu zo nieuwsgierig zijn...
Tja hoe snel wil je meer duidelijkheid Ik zou een simpele geslachtsecho laten doen bij een ander geslachtsburo en de situatie uitleggen. En dan niet eerder weggaan totdat je duidelijkheid hebt En dit zou ik (ik kan absoluut niet tegen onzekerheid) zsm laten doen