dames weet niet echt goed waar ik deze vraag neer moet zetten help kan dit... moet over vijf dagen ongi worden. had vanmorgen opeens het gevoel alsof ik mijn eisprong voelde. eind april heb ik een eisprong gehad.... met positieve testen. dus vanmorgen ook naar maar even een testje gedaan.....licht positief... kan dat twee keer in een maand en wat moet ik nou als nod datum aanhouden... groetjes marij
een ovu test kan niet licht positief zijn. Hij is positief (streepje net zo donker of donkerder dan de C) of negatief (streepje lichter dan de c) Je hebt vaak heel je cyclus wel lichte streepjes op je ovutest. Nog 5 daagjes wachten dus
Bij mij kwamen die testen nooit verder als licht positief, maar ik had wel een eisprong en was ook beide keren direct zwanger. Kan verschillen dus per persoon. Vraagje aan TS, was hij de eerste keer echt positief of ook licht positief. Kan zijn dat je alsnog je eisprong hebt, het kan zijn dat je zwanger bent (ovutesten reageren ook op hcg, weet ik uit ervaring). Maar iedereen heeft aan het einde van de cyclus meer LH, dus je kan ook gewoon ongesteld worden. Kortom, kan alle kanten op