vijf jarig jongetje vermist....

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door charliebradbury, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Ik werd ff wakker,lees het nu.
    Serieus een klein traantje, wat een mooi lichtpuntje dat het
    zo afloopt! :)

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Heb er gewoon serieus slecht van geslapen. Heerlijk dat hij terecht is. Die ouders zijn in die paar uur, meteen 20 jaar ouder geworden.

Met een Amber alert wordt echt gewikt en gewogen hoor. Als je die er bij iedere vermissing uit stuurt dan gaan mensen op een gegeven moment denken ja ja er is er weer eentje vermist....en dan verliest het systeem al z'n kracht. Nul indicatie dat het kind ontvoerd is...geen Amber alert. Heel goed.

3. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
  4. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Wat fijn om dit te lezen. Echt een opluchting!

5. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Fijn dat hij gevonden is. Het was toch het eerste dat ik vanmorgen deed. Even checken of hij alweer terug was en gelukkig goed nieuws.

Wat zullen de ouders en verdere familie en vrienden in angst hebben gezeten.

6. penseel

penseel Niet meer actief

Eindelijk eens een goed afgelopen zaak.

7. Danielle27

Danielle27 Actief lid

5 feb 2009
    264
    0
    0
    Oh wat ontzettend fijn om te horen! Was zo bang voor een slechte afloop.

8. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Gellukkig goed afgelopen!

9. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    God zij dank.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Gelukkig is het goed afgelopen, al vraag ik me regelmatig bij zulke berichten wel af: Wat doet een 5 jarige nu alleen buiten? Ook al is het op een boerderij, zo'n kleuter haalt zich zomaar wat in zijn hoofd als hij bij wijze van spreken een kikker ziet springen rennen ze erachteraan........

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik denk dat dat nogal verschilt per kind. Mijn dochter haalt sinds ze net 6 is weleens een boodschap voor me. Ons neefje van 5 kan nog niet eens fatsoenlijk een weg oversteken omdat hij niet uitkijkt.

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Klopt, maar het blijft een kleuter. Hier een heel gehoorzame 4,5 jarige, die écht niet snel weg zal lopen, al best goed uitkijkt etc. Zo was ik zelf ook. Maar alleen naar buiten mag zij echt nog niet.

Maar toch ben ik ooit toen ik 5 was zelf van school naar huis gelopen, omdat mijn moeder haar voet in het gips had en me niet kon ophalen. Maar ipv dat ik rechtstreeks naar huis ging, ben ik eerst mijn vriendinnetje thuis gaan brengen, daar een koekje gegeten, toen een blokje om, om uiteindelijk 2 uur (ongeveer) later pas naar huis te lopen, waar mijn moeder met haar voet heel ongerust op straat mij liep te zoeken. En dat, terwijl ik echt heel lief en gehoorzaam was normaal. Mijn moeder had het ook niet verwacht eigenlijk, omdat ik normaal niet zo was.

13. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    mijn zoon is ook 5, nou echt niet dat die alleen buiten mag spelen hoor of met andere kinderen, ze kunnen zo snel weglippen, mijn zoontje heeft tegenwoordig de neiging om maar alvast vooruit te rennen, stel we gaan naar de winkel, dan is hij bijna al in de winkel terwijl ik de hoek om moet komen,

gelukkig is dit jongetje terecht :)

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Met 5 jaar kon mijn zoontje al best alleen buiten spelen, heel verantwoordelijk jongetje. Mijn dochtertje van nu 5 daarentegen gaat voorlopig nog niet alleen naar buiten. Verschilt per kind, maar 5 jaar vind ik niet heel raar.

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Gelukkig is hij terecht!!

Ach, mijn zoon van 5 speelt ook wel eens alleen bij oma buiten in de speeltuin (wel zicht op), maar vaak gaan zijn zussen van 12 en 10 mee, en soms nemen de oudste 2 hun zusje van 19 maanden mee, ik heb er wel zicht op en ze vinden het leuk.
    Het zijn inmiddels wel verantwoordelijke meiden!
    Feit blijft dat het kinderen zijn en ze zich ook zo horen te gedragen zonder zware verantwoordelijkheid, zo af en toe doe ik dit wel eens maar echt niet iedere dag.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  17. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Het zal wel aan mij liggen en alle kinderen zijn natuurlijk anders op elke leeftijd, maar is het normaal voor de leeftijd van 5 jaar, om zonder bang te zijn weg te lopen en je ergens te verstoppen in het donker, in een donker schuur onder en onder een stapel oud papier? (serieuze vraag). Weleens lees je over je weggelopen kinderen, maar die zijn een heel stuk ouder.

18. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Gelukkig is hij weer terecht en lag hij dus gewoon lekker te slapen:)

19. Tuuttuterdetuut

Tuuttuterdetuut Actief lid

22 jan 2014
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig weer terecht,..

Mijn kinderen speelden met 3 jaar alleen buiten. Heb veel vertrouwen in ze en ze mogen maximaal een rondje om het huizenblok. Maar er spelen hier veel kinderen buiten, doodlopende straat, kinderen kunnen op straat spelen en iedereen let een beetje op elkaars kinderen.

20. penseel

penseel Niet meer actief

Kind gelukkig te recht en het licht denk echt aan het kind maar mijn kinderen mogen niet met vijf alleen buiten spelen. zoon toen niet en dochter ook volgend jaar nog niet.

( geen speeltuin in het zicht) Anders misschien wel.

Deel Deze Pagina