ik vind het ook een meisjes naam, er staat me iets bij dat hier al eens een polltje van geweest is ook... maar dat weet ik niet zeker..
Ik vind het voor een meisje, maar mijn vriend voor een jongen. Kan allebei ook wel, want ik ken zowel jongens als meisjes die zo heten. De hond van mijn nicht heet trouwens ook zo en dat is een reu .
daarvoor heb ik deze poll aan gemaakt, omdat mijn man helemaal gek is van formule 1 en arthon senna zijn idool was. mij maakt het niet echt veel uit. het blijft toch een unisex naam vind ik.
ik vind Senna ook echt een meisjesnaam Senne ook trouwens nu vind ik de meeste (niet allemaal dus!) namen die op A eindigen meisjesnamen
Dat klopt, het is een italiaanse jongensnaam! Ik kende de naam alleen als jongensnaam en kwam er gaandeweg de zwangerschap achter dat ook veel meisjes deze naam krijgen. Tegenwoordig zelfs meer dan jongens. Ach ja, het is blijkbaar een unisex naam.... Dat is net als met Luca; kan ook voor jongen of meisje. Maar mijn zoon heet dus Senna en ik vind het helemaal geweldig. Bij ons heeft het overigens niets met die coureur te maken. Groetjes Olga