alle klachten over in de 9e week....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Krullebos, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Afgelopen weekend had ik ineens weer eetlust, mijn borsten zijn niet gevoelig meer en ik ben ook niet meer zo moe..... Heb voor de zekerheid mijn verloskundige gebeld. Dacht dat de klachten nu juist op zn top zouden zitten. Ze zei dat dit wel vaker voor komt. Maar toch blijfik me onzeker voelen.... Wat denken jullie???? Hebben jullie dezelfde ervaring, met wat voor gevolg?

2. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Hier verschilde het per dag leek wel. Ene dag wat krampen in m'n buik en pijnlijke borsten, de volgende dag voelde ik niks. Heel bizar. Misselijk ben ik niet echt geweest, dus daar kan ik niet over mee praten. En van de een op andere dag begon ik me toch te eten! Honger niet normaal meer. At echt de hele dag ;) Vond ook dingen weer lekker die ik de eerste weken niet hebben moest. Inmiddels heb ik dat wel weer onder controle hihi :D

3. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Ik had hetzelfde, tot de 9e week misselijk, geen ettlust, gevoelige borsten en vaak moeten plassen, van de ene op de andere dag was het over. Maakte me er ook druk over, maar alles was gewoon goed, nu bijna 18 weken.
    Ik zou dus toch gewoon rustig afwachten tot je echo en je niet te druk maken, geniet er lekker van dat je je weer goed coelt!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook wisselende klachten en dat zegt allemaal weinig over of het goed zit of niet.
    Mijn eerste miskraam had ik geen klachten en was het mis en zeiden mensen; Ja, dat lag daaraan.
    Tweede miskraam gewoon normaal zwangerschapsklachten, kloppend hartje bij 7,5 week en 3,5 week later bleek het een paar dagen na die echo toch mis te zijn gegaan.
    En deze keer zeer wisselende klachten: dan weer een paar dagen wel, dan weer een paar dagen niet, en vandaag toch weer een prachtige echo gehad.

Dus het zegt allemaal niet zo veel idd en je hebt dikke kans dat je over een paar dagen je weer hardstikke beroerd voelt.

5. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Hier ook zo een soortgelijk verhaal alleen heb ik bij mijn eerste zwangerschap nooit 1 klachtje gehad!! Ik wist zelfs pas dat ik zwanger was toen ik 10 weken ver was, aangezien ik nog tussendoor wat maandstonden heb doorgekregen (dacht ik) :D dus of er nu klachten zijn of niet...Wilt helemaal nix zeggen over het feit of het nu goed zit of niet want heb hier nochtans een heel gezond zoontje bij mij van bijna 3 jaar *haha

6. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Bedankt voor alle geruststellende reacties!

Deel Deze Pagina