Ik ben nu 5 weken en nu beginnen mijn tepels wat gevoeliger te worden.. Verder met vlagen misselijk (vooral met 4 weken) en maagzuur zo nu en dan.
Hier ook 5 weken. Zo spannend. Over drie weken de echo kan niet wachten.. Heb af en toe rugpijn en wat drukkend gevoel onderbuik inderdaad. En echt een opgezette buik zeg. Pff.. Is mijn tweede zwangerschap maar volgens mij is het nu veel erger. Moet nu al oppassen wat ik aantrek. Oeps En moe ook idd. Kan elke middag wel een tukkie doen haha
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had eigenlijk meteen door dat ik zwanger was voordat mijn menstruatie uitbleef. Ik had een soort griepje wat niet wou doorzetten en ik bleef het liefst de hele dag in bed liggen. Ik ben nu 7 weken en 5 dagen en de moeheid en misselijkheid blijft aanhouden. Ook de pijnlijke borsten. De grote buik herken ik, vooral na het eten lijk ik al 5 maanden zwanger. Dit komt door je darmen. Het is dan ook zo moeilijk om het stil te houden omdat het nog pril is maar je toch met een buikje loopt.
Wat leuk te lezen al die verschillende ervaringen! Ik ben nu sinds een week elke dag kotsmisselijk en veel hoofdpijn. Ook migraine helaas. Elke dag moet ik mezelf echt vooruit slepen en door die intense misselijkheid ben ik soms tot niets in staat. Echt geen pretje. Hopelijk gaat dat snel over. Ook al ben ik pas 6.5 week!
Vanaf week 6 begon bij mij de misselijkheid... lichtelijk gelukkig.. maar eerder was ik alleen erg moe en rozig.
ja dat zijn twee verschillende dingen je kunt moe zijn... en rozig of ken je het woord rozig niet? dat kan natuurlijk ook.. dat is als je wangetjes en oortjes helemaal roze zijn... Ik had het trouwens ook heeeeel erg koud...echt bibberen.. en dat terwijl ik rozig was..
Ik ben (eindelijk) zwanger vd 2e. Heb voor de grap een test gedaan gisterochtend, zou ongesteld moeten worden en we hadden rond mijn eisprong gemeenschap gehad. Maar omdat ik niet snel zwanger raak(dankzij ov-testen is onze 1e geboren), hadden we de hoop een beetje verloren, had ik geen zin meer in die stomme testen dus lieten we het maar op het beloop. Ik schrok me dus kapot gisteren, wat even "checken" was, werd opeens heel serieus, haha! Ik stond helemaal te shaken. Het gekke is, is dat ik tot nu toe geen symptomen heb zoals bij onze 1e. Toen had ik ontzettend zere borsten, alsof er een olifant overheen gedenderd was. En last van mijn onderbuik, ik dacht toen dat ik ongesteld moest worden, dus niet! Deze keer had ik wat van die vage "ik moet ongesteld worden" klachten; slecht slapen, hoofdpijn, humeurig. Ik had gisteren ook nog makkelijk ongesteld kunnen worden, want ik was nog niet overtijd(menstruatie begon wel vaker wat later). Maar onbewust moest ik dus testen, nou, het was meteen een knaltest, haha! Nu ga ik dus wél letten op de symptomen, en vooral vergelijken met de vorige zwangerschap. Toen was ik 3 maanden echt niet lekker, alsof ik ziek werd, slecht eten, misselijk gevoel maar niet overgeven. En zere borsten, niet normaal. Ik merk wel dat ik nu achter in mijn keel een beetje raar gevoel heb, slecht kunnen slikken, vaker boertjes laat en mijn onderbuik voel ik nu ook een beetje. Ik hoop dat ik er deze zwangerschap ook weer makkelijk doorheen rol, zeker nu ik een peuterdochter om me heen heb!! want de vorige kon ik gaan rusten wanneer ik wou, nu dus niet meer.
Ik ben nu ongeveer 5 weekjes en sinds vanochtend vollere borsten. Buik kampt wel wat hier en daar. Voor mij erg eng aangezien het in augustus mis ging na krampen. Toen lag ik halve nachten wakker van de aanhoudende pijn en voelde ook gewoon dat t mis was. En ja hoor, het bloed liet niet lang op zich wachten. Ben nu een paar dagen verder dan toen, maar steeds als er kramp komt schrik ik een beetje. Moet dat gaan loslaten. Dit beebje wil graag blijven, dat denk ik ook te voelen