Wederom een meisje! Super leuk, maar mygod, weer een meisjesnaam verzinnen blijkt echt onmogelijk Wat we wel leuk vinden, maar waar we nog over twijfelen of net niet dé naam is; Merle, Noé, Lorin, Jula, Nila, Filine. Tweede namen; Bodine, Elodie, Estelle, Eloise, Nadine, Annabelle, Feline. Jullie nog leuke nieuwe opties? Het moet uitspreekbaar zijn in het Engels en er mag geen Y in de naam zitten. Bekijk bijlage 611707
Weer een meisje, haha, hoe is het mogelijk joh! Bijzonder hoor, een heel meidengezin, maar weer een naam verzinnen lijkt me heel lastig inderdaad. Ik heb helaas ook niet erg veel inspiratie. Behalve Felice, dat vind ik zelf zo’n mooie naam. Oh wacht, Rosa vind ik ook heel mooi.
Filine Annabelle Of Lorin Annabelle Vind ik het mooiste in het rijtje passen zo wel qua uitspraak van de namen als stijl.
Eerste naam: Juline, Céline, Hannah, Quinte, Fauve Tweede naam: Livia, Olivia, Josephine, Salomé, Romée, Isabelle Nog nooit zo lang gedaan over een paar namen plaatsen.... Wat moeilijk haha
Mary, Rose, Kate. Bij de tweede namen vind ik Charlotte en Josephine in het rijtje passen. Wouw een meisje.
Celia Cilou Juno Felin Maite Elena Elena Elesta Eliora Marise Limare Loalis Moira Solenn Madee Liva Tsega Imee Amarant Brielle Cherell Celia Jolie Loua Muriel Adoree Fabiënne Isabeau Celeste Leonore Frederique Babette Marise Valente Solane
Ik breek even in zonder namen te opperen, maar @Lauren5 wat LEUK, weer in verwachting en weer een meisje! Hoe verzin je het, wat een geluk! Ben zelf even duizend jaar niet online geweest in verband met mijn eigen baby, vandaar mijn nogal late reactie. Geniet ervan! En succes met de namenjacht!
Jeetje, vijf meiden! Ik kan me voorstellen dat nog zo'n mooie naam vinden erg lastig is! Ik probeer iets: Mirle/Marle Félisa/Félise/Feliz Philou/Félou Loré Lorèn Jalou Lilou Aimee Phileine Jule Louèn Bodil/Odile Bodine Nomé/Jolé Jilou Elou Svea Irsa Ophélie/Ophélia Zélie Lilia Philomijne Mirla Noalise Meissa Deirdre Berber Loulé Jéline Julis Lilan Elora Iluna Isé Féluna Evita Otillie
Wow 5 meiden! Misschien helpt dit je verder: Amarins Avalon Bette Berber Celia Charlize Cleo Febe Filiz Freya Hazel Hebe Inez Ianthe Ione Isolde Jule Loulou Maren Maeve Maxime Moïse Neva Odine Olive Phaedra Phyllis Robine Scarlett Sifra Silver Tesse Tatum
Leuk weer een meisje! Ik heb aan namen gedacht met een e op het einde: Benthe/Bente Veerle Isabelle Phileine Florine Aimee Liselotte Adeline Madeline Claire Flore Noëlle Celeste Linne Elodie Isolde Leonore Lorraine Vivienne Lil(l)y-Rose Carice Delphine Eleanore
Leuk 5 meiden! Noé stond hier op het lijstje maar klinkt voor mij uitgesproken als "No way" dus no way dat dat hem hier wordt haha. Geen suggesties verder maar ik volg wel even. Misschien zie ik nog iets anders Zo moeilijk die namen....