Hoi, Wij zijn stiekem al een beetje over namen aan het nadenken voor baby nr3! Zonder dat ik de namen hier neer zet die we (naja of eigenlijk ik leuk vind.... welke namen vind je passen bij sïoL en naliM? (Achterstevoren )
Eden Megan Caitlyn Demi Indy Macey Stella Thirza Amy Emily June Julie Jouw Jade Jolie Owen Flynn Asthon Dion Boyd Gabriël
Jongensnamen Arto Lias Roan Morris Lio Logan Jonah Flynn Nelles Ruiz Julan Egon Matei Ramon Thorgan Midas Lothar Tenzin Kyran Lester Levin Runar Remus Lendert Gunnar Rian Bartel Sebas Elion Fender Largo Myron Eneas Thian Meisjesnamen Elte Rhune Gisele Lentl Melis Feliz Thalia Isabeau Lilith Tara Romee Ninthe Luce Flavie Marit Enora Elyssa Sita Louane Narin Neva Syrine Cilou Aimee Isalie Havin Naelle Lexa Anou Neela Thais Liora Orphee Mabel Tiara Lanthe
Eerste meisjesnamen waar ik aan denk zijn Rava, Stella en Thirza. Verder: Amé, Anna, Benthe, Britt, Cato, Daphne, Donna, Eva, Fenna, Hannah, Jiska, Jula, Juna, Nora, Nova, Riva, Rosa, Runa, Sanna, Sophie, Sterre, Tessa, Zoë Voor een jongen denk ik aan Bjarne, Bjorn of Jelmer. Verder: Aron, Brent, Chris, David, Esper, Fedde, Fender, Ferre, Hidde, Hugo, Ivar, Jurre, Noah, Oscar, Pepijn, Ravi, Revi, Roan, Sebas, Silas, Stian, Sven, Teije, Thias, Tristan, Viggo, Wessel Zeger